Leopard

Ovo je jedan od mojih najdražih nail arta, s uzorkom leoparda. Crni lak na smeđoj/bež podlozi.

Za ovaj nail art sam koristila:

  • Eveline 8in1 kao bazu
  • OPI over the taupe
  • China Glaze Liquid Leather (crna nijansa za oslikavanje)
  • kist ili točkalica (kist je s ebaya, a točkalica essence)

nai1

Naravno, mogu i bilo koji drugi lakovi iste/slične nijanse. Ukoliko niste spretni s iscrtavanjem ili nemate vremena, postoji i lakši način – stamp plates! 😀 Ja imam 3 essenceove i znam da među njima ima leopard print, no meni je kad sam sama iscrtavala ispalo ljepše nego sa štambiljanjem.

Kako to na kraju izgleda:

nail art1

Slika noktiju je zapravo malo starija, jer kad sam došla s mora su mi popucali i sad su opet mali :(, ali na slici nokti nisu umjetni niti gelirani. Eveline lak ih poprilično učvrsti pa narastu duži.

Oglasi

Komentiraj

