Mini NYX new in

Vjerujem da ste već čuli/čitali kako je ove godine u Zagreb došao Daniels’ cosmetics s predivnim Nyx proizvodima, China glaze lakovima, Ardell trepavicama i još koječime zanimljivim. Kako sam nedavno bila u Zagrebu, naravno da sam morala malo zaviriti i ondje. Iako sam si rekla da je to samo svojevrsna ‘izvidnica’ nisam si mogla pomoći te su tako dva proizvoda završila kod mene.

IMAG3660

Kao što možete vidjeti u pitanju su korektor i rumenilo koji su odmah  morali modelirati na Zrinjevcu.

IMAG3686

Veliki plus je što su proizvodi zapakirani u plastiku te tako možete biti sigurni da apsolutno nitko nije gurao svoje prstiće, isprobavao proizvod i dijelio svoje bakterijice na uskorašnji Vaš proizvod.

IMAG3691

NYX above & beyond full coverage concealer. Nakon što otvorite poklopac, on je prekriven s još jednom folijicom za svaku sigurnost. Proizvoda ima 7 g, počinje točno ispod poklopca. Ima vrlo mnogo nijansi, a moja je CJ02 FAIR. S obzriom da je bio tester pa sam proizvod mogla odmah isprobati nije bilo problema s izborom pogrešne nijanse. Ne znam baš koliko je ovo ‘jar’ pakiranje spretno za uzimanje proizvoda prstom, ali dovoljno je mekan da ga se pokupi nekim manjim kistićem pa bih taj način i preporučila.

IMAG3690

Glavnu svrhu koju kod mene ima je prekrivanje podočnjaka. Jako puno spavam, a podočnjaci su još uvijek veliki tako da sam položila velike nade u ovaj proizvod i moram priznati da me nije razočarao. Prekrivanje mu nije baš 100%, ali da funkcionira – funkcionira. Podočnjake je više prekrio nego ne i dao mi dašak svježine. Nosila sam ga cijeli dan, a s obzirom da do navečer nisam nigdje išla nisam stavljala kompletan make-up nego sam samo testirala proizvode. Nakon nekih pet sati počeo mi se uvlačiti u borice, to me baš nije oduševilo, no nakon fiksiranja puderom u kamenu (u mojem slučaju Catrice all matt plus) je to bio već drugi slučaj, puno bolji slučaj. No ja nemam baš masnu kožu, tako da ne znam kako bi se ponašao na nekome tko ima, vjerujem da bez fiksiranja ne bi izdržao više od dva sata. Isprobala sam ga samo na mjestu podočnjaka gdje mi je i najpotrebniji, ali se stvarno može upotrijebiti i na drugim dijelovima lica gdje bi također odlično odradio svoj posao.

IMAG3705

Ovdje možete vidjeti prekrivanje, to je samo jedan sloj korektora i prekriva penkalu iz alstoma :D. Meni izgleda sasvim solidno, ne želim da bude težak na licu tako da ni ne očekujem potpuno prekrivanje. Voljela bih samo još napisati usporedbu s Artdeco kamuflažom kojoj sam bila vjerna duže vrijeme. Dosta je mekši od nje te ga je jednostavnije za stavljati kistićem, ja sam artdeco obično morala stavljati prstom jer mi je bila prekruta za kistić. Imaju slično pakiranje, no vjerujem da bi za nekoga tko ima masnu kožu bolje odgovarala artdeco kamuflaža upravo zbog te svoje krutosti, jer će teže sletjeti s lica. Više mi se sviđa NYX pakiranje jer mi se u artdeco često znalo nakupiti prašine (ili ona plastika od poklopca sleti ili se nekako provuče, ne znam).

IMAG3693

Na ovoj slici možete vidjeti sastav proizvoda (ukoliko je slika malo mutna, kliknite na nju te će Vam se otvoriti u novom tabu malo bistrija i bit će lakše za pročitati).

Idemo na rumenilo:

IMAG3687

Powder blush 03 u nijansi ANGEL. To je rumenilo koje sam dugo željela i gledala i nikad se nisam odvažila naručiti. Uvijek bih naručivala s Feeluniquea, Hqhaira ili Looksfantastica koji nemaju nyx u ponudi, tako da nikada nije došlo na red. Bila sam presretna kad sam vidjela da ga imaju i bez razmišljanja ga uzela.

IMAG3694

Zapravo, uz Illamasqua tremble mi je to najželjenije rumenilo (a slične su nijanse čak). No s obzirom da nisam baš voljna izdvojiti 200 kn za rumenilo, ovo je došlo u moje ruke i moje favorite.

IMAG3695

Nijansu je nemoguće uhvatiti na slici. Neka nježno roza, vrlo topla i jako mali dašak peachy nijanse. Nema ništa shimmera, ali ne mogu reći da je skroz mat, nekako mi je sedefasto.

IMAG3696

Na slici izgleda dosta hladnije nego što je zapravo. To je baš nijansa koju možete nositi svaki dan bez da se morate bojati da ćete pretjerati. Najbolja je za blijede cure jer je tako nježna, tamnoputije cure lakše eksperimentiraju s malo jačim bojama. Ja sam zapravo htjela nešto što mogu staviti ujutro kad idem na faks ili na vježbe i dok sam sva pospana i ne ličim ni na šta, da me malo osvježi, a opet da baš dok su mi oči na pola sklopljene ne pretjeram pa dođem s geometrijskim likovima na obrazima :D.

IMAG3710IMAG3706

S obzirom da je tako svijetla, kao i ja, bilo je dosta teško uhvatiti kako zapravo izgleda na koži. No, bez obzira na nijansu stvarno je pigmentirano rumenilo. Dovoljno je pigmentirano da Vam da boje u lice, a opet dovoljno svijetlo da stavite #nomakeup i da Vam netko zaista povjeruje :D.

IMAG3697

Sastav.

IMAG3698

Cijena oba proizvoda u Daniel’s cosmetics je 50 kn,a to je nekih 6, 7 kn više od američkog tržišta, što je, po meni, sasvim u redu. Oba proizvoda su izrađena u kini, što nije prezačuđujuće, ali su i oba cruelty free (yay!).

Za kraj mogu reći da sam zaista zadovoljna s oba proizvoda i da oba ulaze u moju svakidašnju upotrebu, a kad ih potrošim, vjerojatno ću i obnoviti kupnju, cijenom su prihvatljivi, odrađuju svoj posao dobro i postoji velik broj nijansi. Moram priznati da sam vrlo sretna što imamo nyx napokon u Zagrebu i da će se sada sve češće njihovi proizvodi nalaziti u mojoj make-up rutini. 🙂

Oglasi

2 thoughts on “Mini NYX new in

Komentiraj

