L’occitane perfecting creme (Božur)

IMAG3949_wm

Pred nešto više od tjedan dana sam sudjelovala na L’occitaneovoj hrvatskoj stranici, na facebooku, u nagradnoj igri. Sto natjecateljica je osvojilo 8 ml ove divne kreme, a među sretnicama sam bila i ja. Isprva sam mislila da se dobije klasičan testni uzorak (u vrećici), ali u L’occitaneu su se potrudili i napravili sto malih (osam mililitarnih) pakiranja ove kreme, svaka čast! Osim toga me ugodno iznenadilo što je na samom pakiranju, kad se otvori poklopac krema bila dodatno zaštićena s folijom.

IMAG3953_wm

Krema je odlična, jako se sporo troši, ja je koristim već par dana i potrošila sam samo vrh. Lako je razmaziva i vrlo se brzo upije u kožu, potrebna je mala količina da se prekrije cijelo lice. Ono što joj je, po meni, najveći plus je hidratacija. Imala sam malo problema s perutanjem kože, tj. uvijek imam problem s time u prijelazno razdoblje, ali ova krema to rješava bez problema. Ujutro je stavim prije make-upa i cijeli dan mi je koža hidratizirana do navečer. Također, čini kožu glatkom te je odlična kao podloga za make-up. To što hidratizira ju ne čini “skliskom” za puder, ali ja za svaki slučaj prijeđem preko s puderom u kamenu i nisam primijetila da mi je make-up sletio s lica.

IMAG3957_wm

Krema nema uobičajenu “bijelu boju” već je nježno roza, divno izgleda, ali ne ostavlja roskaste tragove na licu. Osim hidratacije joj veliki plus nosi miris božura, nažalost jednom kada ju stavite na lice miris se ne zadržava, što je opet povoljno za ljude koji ne vole neki intenzivan miris kozmetike koju stavljaju na lice. No, kada otvorite poklopac miriši kao parfem. Imam parfem iz istoimene linije i zaista sam oduševljena tako da me krema osvojila čim sam osjetila da miriše jednako.

Krema nema SPF tako da nije najpovoljnija u sunčanije vrijeme.
Na službenoj L’occitane stranici cijena za 50 ml ove kreme je 301.20 kn.

Krema za savršenu put Raskošan Božur – L’occitane

Oglasi

Komentiraj

