Essence holo stripes

image

Švrljajući Mullerom naletila sam na ove Essence nail art stickere i za 10 kn nisam mogla odoljeti.

image

U pakiranju su tri kolutića i tri različite boje: zlatna, srebrna i roza. Najviše mi se sviđa srebrna koju trenutno imam na noktima, a druge dvije ću vjerojatno koristiti za nail art u kojem preko njih prelakiram lakom te ih odlijepim (da mi ostane druga boja na mjestu gdje su bile zalijepljene).
Ako želite napraviti nail art u kojem će vam trakice ostati na noktima obavezno prelakirati top coatom, i dva sloja ako treba – nisu prestabilne. Meni drže sada dva dana, ali imam osjećaj da ako izdrže do kraja tjedna – mogu biti sretna. 😀

Za kraj jedan brzinski nail art koji sam isprobala:

Ja sam prvo nokte lakirala, a onda lijepila trakicu. Kako bih nalakirala što preciznije koristila sam kosi kist (za sve tri boje). U jednu malenu posudicu sam natočila malo acetona i sa strane stavila vaticu te nakon svake promijene boje sam kist očistila acetonom te provukla po vatici da izvuče višak tekućine.

image

Prva slika je uslikana netom nakon lakiranja.

image

image

Druge dvije slike su nakon dva dana.

Oglasi

Komentiraj

