Malo organskog

maliplac1

U zadnje vrijeme se puno okrećem prirodnoj kozmetici. Jako volim prošnjofati kroz Mali plac i uvijek naletim na nešto što mi se sviđa i što moram imati. Veliki sam fan sapunčiča (za lice, tijelo i kosu) te se tako u ovom pohodu našlo čak tri sapuna: dva za kosu i jedan za lice. S obzirom da je prošlo nekih tri tjedna od kupovine ovih proizvoda, imala sam dovoljno vremena da ih isprobam te zaključim isplati li ih se koristiti ili ne.

Za početak ću govoriti o sapunu za lice:

maliplac3

Njega sam kupila od Melli Aromaticae čije facebook informacije ćete pronaći ako kliknete na link. Od nje sam prije koristila sapun za kosu i tijelo s jadranskom spužvom koji mi je bio odličan te od ovoga nisam očekivala ništa manje.
Sapun je dobro zamotan u foliju te možete biti sigurni kako ga nitko nije dirao i  da kada ga otvorite će biti čist – to je po meni veliki plus!
Sapun se može koristiti i za lice i za kosu, ja ga koristim samo na licu. U sebi ima bijelu glinu koja je odlična i kao maska, tako ga 2x tjedno utrljam na lice i ostavim par minuta prije ispiranja – za dublje čišćenje. Na dnevnoj bazi ga koristim svaku večer nakon skidanja šminke micelarnom. Lijepo se razmazuje po licu i očisti zadnje tragove make-upa (puder i slično). Ujutro mi koža bude zaista mekana, a i crvenilo bude smanjeno. Otkad koristim ovaj sapun imam također i puno manje mitesera. Jedina mana mu je što malo isušuje, ali navečer uvijek stavim ili kremu ili ulje te nisam primijetila da mi je koža naglašeno suha.

Ostale sastojke možete vidjeti ovdje:

deklaracija

Na poleđini svakog sapuna piše deklaracija, ali sam ja zaboravila poslikati prije nego sam ga nestrpljivo otvorila pa sam zamolila na facebook stranici da mi pošalju fotografiju sastava te mi je draga Vesna uljudno poslala odmah cijelu deklaraciju. Hvala puno! 😀

maliplac4

Sapun je poprilično velik te vjerujem da će mi trajati par mjeseci uz svakodnevno korištenje. Platila sam ga 35 kn.

 

Drugi štand koji sam obišla je bio od AromAntique čije ćete facebook infromacije također naći klikom na link. Od nje sam uzela dva kruta šampona i za poklon dobila Kantarion u ulju suncokreta.

maliplac2

S obzirom da ulje nisam imala namjeru kupiti već je bilo poklon krenut ću od njega. Jako je zgodno pakiranje s cvjetićem na vrhu, ali bez obzira na to ja isprva nisam znala što ću s uljem. Ulja koristim najčešće ljeti i to moraju biti ili sa šljokicama ili barem moraju predivno mirisati. Ovo nema niti jednu tu karakteristiku, već djeluje protuupalno. Počela sam ga koristiti umjesto kreme prije spavanja i mogu reći da se u toj ulozi ovo ulje odlično snašlo. Mislila sam da će mi koža biti jako masna ujutro, ali nije – ulje se lijepo upilo i nahranilo mi kožu. Baš je lijepo hidratizirana i primijetila sam da mi je kao i kod sapuna smanjeno crvenilo. Pozitivno djeluje i na ranice – brže zarastu. Trenutno ga koristim svaku večer nakon sapuna od gline i to mi je odlična kombinacija. Koža mi je ujutro meka, nahranjena i zdrava. Cijenu ne znam, s obzirom da je proizvod bio poklon.

Dvije stvari koje sam ciljano uzela su kruti šamponi.

Jedan je s Neemom:

maliplac5

A drugi s Arganom:

maliplac6

Iskreno, nisam sigurna koji je koji, ali mislim da sam ih dobro posložila. 😀 Djelovanje im je isto, jedino je kod žutog puno finiji miris, malo citrusni i zadržava se dugo. Veličine su Maybelline Color Tattoo sjenila, samo deblji, a trajanje im je za nekih 15 pranja. Ja sam za sada sigurno prala nekih 8-9x, a još ga ima za cca 5x po mojoj procjeni. Vrlo su jednostavni za upotrebu, brzo se pjene. Možete ih korstiti da ih utrljate u ruke pa kroz kosu ili direktno da sapun utrljate u kosu (ja koristim drugi način). Nakon što operem kosu njima, 5 dana mi nije masna i ne moram ju ponovno prati. Osim toga su i vrlo hranjivi – neki puta kad mi se žuri ne stavljam regenerator i zaista mi nisu suhi vrhovi kao pri upotrebi nekih drugih šampona (drogerijski ili čak Yves Rocher).
Sastav nije bio naveden, a cijena je 25 kn.

Ja sam zadovoljna svim proizvodima i vjerujem da ću nastaviti kupovati organsku kozmetiku i šnjofati Malim placem. 🙂

Oglasi

4 thoughts on “Malo organskog

Komentiraj

