Maybelline color drama

image

Slučajno sam u Mulleru zapazila ove olovke, a kako mi je ruž u olovci najjednostavnije koristiti uzela sam jednu nijansu za probu, no ubrzo se vratila po još jednu. Kako na usnicama ne nosim ništa osim crvene boje (osim ponekad Illamasquain Pristine za Halloween), obje nijanse su crvenog tona. Da volim druge boje na usnicama vjerojatno bih ih uzela sve, tako da ovako novčanik, na sreću, manje pati. 😀

image

Prva nijansa koju sam uzela je Light it up, to je istinska crvena boja koja lijepo stoji svima.

image

Druga je Fab orange koja je više, pogađate, narančasta. Meni vuče na neku opeka boju, a kako sam lagano ginger lijepo mi se slaže uz kosu.

image

Što se tiče pigmentacije, vrhunska je, ono što vidite to dobijete i na usnicama. Ruževi nisu mat te samim time ne traju dugo, ali zato i ne isušuju. No ako nećete ništa konzumirati (jesti, piti, pušiti, ljubiti se) izdržljivost se produži. Ako se već i izgube s usnica, vrlo lako ih je popraviti ili nanijeti opet. Mazivost je odlična, lijepo prianjaju na usnice te dobro “slušaju” što umanjuje rizik od izlaska iz okvira. Jednostavni su za korištenje te su mi vrlo brzo prešli u svakodnevnu upotrebu.

Na proizvodu ne piše sastav, ali je made in Czech Republic.
Sastav proizvoda sam saznala na način da sam kontakritala Maybelline Hrvatska na facebooku gdje su mi oni vrlo pristupačno objasnili kako ću pronaći sastav proizvoda, na poklopcu se nalaz naljepnica na kojoj je strelica koja ukazuje gdje možete odlijepiti i saznati sastav proizvoda.

IMAG5313

Jako sam se oduševila kad sam vidjela da u sastav ulaze Ricinusovo ulje i Shea maslac, nije ni čudo da su tako ugodne na usnicama i da ih obožavam! 🙂

Osim ovih nijansi kod nas sam vidjela još četiri (ljubičastu, nude i roze).

A kako izgledaju na usnicama?

image

Cijena u Mulleru: 19.90 kn. (što je po meni poprilično isplativo :))

Oglasi

6 thoughts on “Maybelline color drama

Komentiraj

