Sleek Face Form

image

Moj najdraži proizvod za konture – Face Form u nijansi Fair.
Ambalaža je crna, matirana s natpisom Sleek na sredini, kao i druge stvari kod Sleeka. Mana joj je što se vrlo lako maže, ali zato se i lako čisti.

Kad se otvori:

image

Preko cijelog poklopca se nalazi ogledalo koje je vrlo iskoristivo, a s donje strane se nalazi 20g proizvoda.

Nažalost, kako imam poduže noktiće uspila sam proizvod par puta zagrebsti.

image

S lijeva kreće toplo smeđa nijansa za konture koja odlično pristaje blijedim djevojkama. U pressed powder formi je. Poprilično je pigmentirano te je lako pretjerati s njim, ali uz dobar kist i dobro svijetlo zaista možete napraviti divnu konturu.

U sredini se nalazi highligher. To je drugi highligher koji posjedujem i ujedno najdraži. Shimmer je poprilično suptilan, nema krupnih šljokica i odlično izgleda na licu! Jako ga je teško swatchati, ali nadam se da se barem malo vidi njegova divota. Čitala sam negdje da ga čak uspoređuju s Mary Lou, ali meni je iskreno draži, suptilniji od Mary Lou (swatchala sam ga u Mulleru i čini mi se kao da mu je shimmer prekrupan, možda sam to samo ja :D).

Skroz desno se nalazi predivno rumenilo! Boja je koraljno – zlatna. Ma predivno! Cure koje vole mat rumenila će ga preskočiti zato što u sebi ima shimmer, no bez njega to ne bi bilo to. Zaista je pigmentirano te je lako pretjerati. No nijansa je jedna od (meni osobno) najljepših ikad.

Swatchevi:

image

image

Svi proizvodi u Face Formu su postojani, izdrže cijelu noć na licu, a s druge strane nije ih teško skinuti uz pomoć micelarne.

Na pozadini proizvoda piše sastav:

image

Bez obzira na sastav, proizvod koristim više od godinu dana i nije mi izazvao nikakvu negativu reakciju na koži.

Ukupno postoje 4 nijanse.

Cijena na Sleek stranici je $14. 99.
A kod nas se može nabaviti na Pink Pandi za 106.86 kn.

image

Sve u svemu, ovo mi je jedan od najdražih make – up proizvoda i koristim ga svaki put za izlaske. Vrlo se sporo troši, no sigurna sam da ću kad ga potrošim obnoviti kupnju.

Oglasi

7 thoughts on “Sleek Face Form

Komentiraj

