elf HD blush

image

Današnja tema mi je jedno tekuće rumenilo tvrtke e.l.f. (eyes lips face)

Ovo je bila impulzivna kupnja jer mi je trebalo nešto da popunim košaricu, a s obzirom na nisku cijenu i pohvale od voodoo blond (čije postove rado čitam) izbor je pao na e.l.f blush u nijansi Headliner (vrlo nježna mat roza).

image

Proizvoda ćete dobiti 10ml, što je po mojoj procjeni dovoljno za više od godinu dana svakodnevne uporabe. Ukupno je pet nijansi, a ja sam si izabrala jednu koja će pristajati mojoj vrlo blijedoj puti. Naime, ova rumenila su jako pigmentirana i dovoljna je vrlo mala količina da biste postigli željenu boju u licu. Također, za ovo rumenilo je izrazito važno umijeće blendanja.

image

Osim ove nijanse želim još superstar jer vjerujem da bi još jedino ona odgovarala mom tenu.

Ja sam jako zadovoljna, jednom kad se naviknete više nisu komplicirana za stavljanje. Samo trebate pronaći svoju “tehniku” za apliciranje. Trajnost je vrhunska. Ne skidaju se ni nakon spavanja, ali zato micelarna ih ukloni bez problema. S obzirom na trajnost najviše ih volim u ljeti jer se unatoč visokim temperaturama i znojenju ne miču s lica.

Proizvod mi nije izazvao nikakve reakcije na licu.

Jedina negativna stavka je plastično pakiranje čija pupmica povremeno zašteka pa ju treba stisnuti par puta.

Rumenilo možete pronaći na e.l.f cosmetics stranici po cijeni od $3.00. (ovdje također možete pronaći i druge nijanse te sastav proizvoda)
Ista cijena je i na iherbu.

Oglasi

Komentiraj

