Favoriti

Znam da podosta kaskam za drugim blogericama s ovim postom, ali uz faks i neke druge obaveze blog se nije uspio naći na prvome mjestu. No, unatoč tome, ja bih rado podijelila svoje prošlogodišnje favorite s naglaskom na zimske, jer većinu ovih proizvoda koristim upravo u ovo vrijeme. Bilo je teško uhvatiti malo vremena za jedan post (pogotovo malo poveći) u vrijeme rokova, ali kako me shrvala bolest i prikovala za laptop i raznorazne emisije (kao što su QI i Never mind the buzzcocks) i serije (počela sam s True Detective), tako mi je omogućila da ponešto vremena uložim u vrlo drag dio interneta – beuty bloganje.

No pustimo sada bolest i krenimo s favoritima! Podijelila sam ih u dvije skupine: preparativnu i dekorativnu kozmetiku s podskupinama. Krenut ću od preparative pa šećer za kraj.

IMAG5099_wm

Tu su uglavnom svi proizvodi koje sam koristila i s kojima sam bila zadovoljna, a činjenica je da će uvijek ponešto faliti, ili zato što sam zaboravila ili su proizvodi potrošeni. 😀

Krenimo s kosom:

IMAG5101_wm

  • Aussie Miracle Moist – Regenerator za kosu, ovo je ujedno prva stvar koju sam probala od Aussie i moram priznati da sam zadovoljna, ali da mi ima par mana. Kao prvo bih navela bočicu koja je u redu dok imate dosta proizvoda, ali kad potrošite do pola bude dosta teško istisnuti ga van. Druga stvar koja me smeta je miris, ima miris žvakačih guma kao neki dječji šampon, meni stvarno ne odgovara. S obzirom da ima ulje makadamije jako njeguje kosu i uvijek mi bude nježna i lakše se češlja. Kupila sam ga u Mulleru po cijeni od nekih 60-ak kn.
  • Avon Advance Techniques Dry Ends Serum – serum za suhe vrhove, ponovljena kupnja već ne znam koliko puta. Stvarno ga obožavam! Lijepo nahrani vrhove, koristim ga nakon svakog pranja kose obavezno, neki puta u kombinaciji s uljima za kosu, ali on mi je baš ono, must! Cijena mu se kreće od nekih 35 – 45 kn u Avonu, često bude na akcijama.
  • Taft instant volume powder – ja sam jedna od vrlo rijetkih ljudi koji još nisu isprobali suhe šampone (a s obzirom na ponudu danas to je vrlo teško postići), umjesto suhog šampona ja uvijek koristim ovaj puder za volumen. Ima više verzija, ja uvijek kupujem ovaj ili g2b. Njegova glavna karakteristika je da daje volumen i to je stvarno istina, a koristim ga umjesto suhog šampona upravo zato što je puder te nakon što ga stavim na tjeme upije suvišak masnoće i kosa može izdržati +1 dan bez pranja! Stavlja ga se na suhu kosu, a cijena je oko 35 kn.
    Šampone koje sam najviše koristila sam potrošila, a mogli ste ih vidjeti u ovom postu, radi se o organskim krutim šamponima od Aromantique.

Tijelo:

IMAG5100_wm

  • Sanex – dakle, ovaj dezodoran je za mene pravo otkriće! Uvijek sam imala problema sa znojenjem i sva sam već bila jadna od toga, isprobala ne znam šta sve ne, platila ne znam kakve novce… I onda mi mama jedan dan donese Sanex i moji problemi su nestali! 😀 Ima on i talca, ali da vam budem iskrena, baš me briga, meni je bitno da on odradi svoj posao. Dolazi u plavoj, rozoj i ljubičastoj varijanti. Plava je extra control, ljubičasta sensitive, a roza anti white marks; ljubičasta mi jedino nije sjela – više nisam tako osjetljiva! 🙂 Cijenu ne znam, ali vjerujem da je ispod 20 kn.
  • Dream Cream lush – ovaj losion je imao već svoj post te koliko ga obožavam možete pročitati ovdje, da se ne ponavljam.  Cijena 140 kn.
  • Neutrogena deep moisture – ovaj losion je preporučen za suhu kožu te je izrazito pogodan nakon pilinga. Ono što obožavam kod njega je to što njeguje, a izrazito se brzo suši. Cijenu ne znam, ali vjerujem da oko 50-ak kn.

Lice:

IMAG5102_wm

Krenut ću s lijeva:

  • Murad Correcting Moisturizer – krema za lice sa spf 15 čiji je glavni zadatak uklanjanje crvenila. Kupila sam ju kao testni primjerak zajedno s još dva proizvoda. Odlično hidratizira i šminka super sjeda na nju, a i crvenilo se smanji. Cijena cijelog kompleta je bila 150 kn (feelunique), a u kompletu su bili krema, serum, gel za umivanje te torbica.
  • Bioderma Cicabio – ovu kremu uvijek moram imati u zalihi. Glavna zadaća joj je poticanje bržeg zacijeljivanja ranica, ožiljaka etc. Odlična je, obožavam ju, koristim ju ne samo na licu već i drugdje, pogotovo na ogrebotinama (imam 4 mačke i zeku te mi je biti izgrebana neizbježno :D). Cijena oko 50 kn.
  • Nivea Creme – znate onaj tren kad ste isprobali gomilu proizvoda i krema za lice i onda odjednom shvatite da vam niti jedna krema neće pomoći ako se nastavite i dalje črpati? E, ja jesam i odlučila sam da neću više trošiti milijune na kreme i da ću u većini slučajeva koristiti klasičnu nivea kremu koja hidratizira, nježna je, dobro se upija, šminka lijepo sjeda na nju i košta svega 16 kn za 30 ml.
  • Melem – doduše, većinu prošle godine sam koristila EOS od jagode, ali melem je melem. Moj apsoultni favorit što se tiče balzama za usnice. Cijena oko 20 kn.
  • Look by bipa cleaning pad – silikonska četkica za pranje lica. Super stvar! Praktična, lijepo očisti kožu i napravi piling. Koristim je svaki drugi dan. Super je što takvo nešto postoji kod nas. Kupljena je u bipi za 15 kn.
  • Kantarion u ulju suncokreta od Aromantique – detaljnije o njemu ovdje.
  • Garnier sos pen – 10 ml gela koji isušuje prištiće. Isuši ih za nekih 3, 4 sata i spremni ste za dalje. Ja ga obično stavim navečer ako mi se nešto pojavi i do ujutro ravno k’o Slavonija :D. Cijena oko 30 kn.
  • Murad recovery treatment gel – mini serumić koji se našao u murad paketu, uklanja crvenilo. Vrlo brzo se upija tako da iako je gel nemate onaj osjećaj kao da vas nešto zateže na licu. Cijena seta, kao što sam navela je bila 150 kn.

 

Sad ćemo se malo baciti na dekorativni dio:

IMAG5103_wm

Nije puno, ovo je samo probrana ekipa. Preparativu smo završili licem, tako da ćemo ovdje početi licem:

12655966_10207975874812182_1974234556_o

  • Illamasqua Skin Base foundation – moj omiljeni tekući puder, a i jedini koji koristim jer mi nijasna odgovara savršeno! Izgleda vrlo prirodno, no nema najveće prekrivanje, za to ćete ipak morati malo nadograditi korektorom. Kupila sam ih već ne znam koliko, a traju mi uvijek po 8, 9 mjeseci. Cijena za 30 ml je 320 kn.
  • Manhattan soft mat loose powder – puder u prahu, ovo je moj najdraži finish puder. Kad napravim look obično sve učvrstim ovim puderom, nijansa je neutral, ali svejedno on da malo bojice.  Drži make – up dosta dugo.. Cijena mu je oko 40 kn.
  • Illamasqua pigment Hollow – ovo je proizvod koji sam pobrala od Variole (a tko nije nešto od nje pobrao :D), znam da ona u zadnje vrijeme nije baš na ti s Illamasquaom, ali meni je ovo i dalje jedan od najdražih proizvoda IKAD. Mogla bih ga koristiti kao puder (ako dobro izblendam), korektor, konture, popunjavanje obrva, sjenilo, baza za sjenilo… Multifunkcionalnost na razini! Obožavam ga. Cijena 150 kn.
  • Artdeco Camouflage Creme – moj najdraži korektor. Najsvjetliji drogerijski korektor koji ćete ikad naći. Vrlo je krut te ga preporučam stavljati prstom jer ipak ga malo tjelesna toplina otopi te ga je lakše nanijeti. Prekrivanje vrhunsko, od nepravilnosti do podočnjaka, ponovljena kupnja više puta. Cijena 50 kn.

Rumenila:

12630693_10207975907613002_1892903319_o

  • Nyx – ima svoju recenziju ovdje.
  • Catrice Rose Royce – catrice defining blush su me zaista iznenadila te mogu priznati da su jedna od boljih drogerijskih. Pigmentacija im je vrlo dobra, a i lako su nadogradiva. Traju vrlo dugo na licu. Raspon boja je divan, moja najdraža nijansa je Rose Royse, roskasto koraljna nijansa. Cijena oko 30 kn.

Oči:

IMAG5104_wm

  • Lancome Hypnose Drama – ovo mi je vrlo brzo postala najdraža maskara. Makar ju malo hateam na prvo otvaranje, ali nakon 2 dana je super. Lijepo razdvoji trepavice, uvije ih, produži i malo dopuni volumen. Cijena je u mulleru oko 270 kn, ali ja sam svoju kupila preko feeluniquea za 200 kn.
  • Loreal Paris super liner gel – tuš u gelu. Prije sam imala catrice, ali i jedan i drugi su mi dobro odradili posao. Doduše po postojanosti ipak mislim da bih Catriceu dala malu prednost, ali ni loreal ne zaostaje. Sviđa mi se što je izrazito crn, ali i što ga je vrlo lako za nanositi. Cijena oko 80 kn.
  • Artdeco eyeshadow base – izrazito dobra baza za sjenilo, izrazito produži postojanost. Jedina mana je što ima shimmer, ali ako su (mat) sjenila koja koristite dobro pigmentirana neće se vidjeti. Cijena 50 kn.
  • Sleek brow kit – mislim da se ovoga nikad neću odreći u životu. Ovo je moj HG proizvod za obrve i mislim da ga nikad neću zamijeniti. Nijansa mi savršeno odgovara, a sama kombinacija gela i sjenila bi trajala ja mislim i tri dana. Cijena oko 70 kn.

IMAG5113_wm

  • MUR Black Velvet – ovu paletu su mi kupile drage kolegice s faksa za rođendan, znaju one što ja volim! Hvala cure ❤ Paleta mi je savršena, od eksterijera do interijera. Dizajn – pliš s crnim srcem, osobno mi je ovo najljepša paleta ikad, haha. S unutarnje strane poklopca se nalazi veliko ogledalo. Sjenila koja se unutra nalaze variraju od neutralnih dnevnih (većinom mat) do malo jačih shimmerastih za večernje izlaske. Cijena oko 80 kn.

IMAG5107_wm

Znam da su bili jako popularni tekući ruževi prošle godine, ali ja sam ipak više koristila olovke i ruževe u olovci:

IMAG5117_wm

  • MUR super wow – također poklon od kolegica. Ovo je mat ruž koji poprilično isušuje, ali je izrazito pigmentiran i lijepo se nanosi. Naručila sam si još dvije nijanse tako da će vjerojatno ići cijela recenzija. Cijena oko 20 kn.
  • INGLOT – još jedan mat ruž u olovci, za razliku od super wow ova olovka se šilji. Također odlična pigmentacija, a isušivanje malo manje od super wow. Također, ova olovka mi traje već 3 godine i nikako potrošiti. 😀 Cijena 60 kn.
  • Maybelline color drama – imaju svoju recenziju ovdje.
  • Essence longlastin lipliner – mislim da je prošle godine bila velika manija oko ovih olovčica i to sasvim zasluženo. Za cijenu od samo 13 kn dobijete izrazitu pigmentiranost i postojanost. Bravo Essence!
IMAG5118_wm
S lijeva na desno: MUR super wow, inglot, maybelline color drama light it up i fab orange, essence lipliner

I za kraj najdraži kistovi:

IMAG5120_wm

Čast je pripala Real Techniques Nick’s Picks setu koji se sastoji od pet kistova:

  • Duo fiber face brush – ovo je jedini kist s kojim nisam znala što ću, na kraju ga koristim ili za pigmente ili za pobiranje viška pudera s lica.
  • Cheek brush – kist za rumenila i točka. Više niti jedan drugi ne koristim. 😀
  • Angled shadow brush – obično ga koristim na pregibu i rubu.
  • Base shadow brush – nanošenje sjenila preko cijelog kapka
  • Eyeliner brush – najbolji kist za eyeliner u gelu jer je dosta čvrst. Također i obrve popunjava čist solidno.

IMAG5122_wm

Kistovi su vrlo kvalitetni te njima možete napraviti cijeli look. Mogu samo reći: odličan izbor Nick!

Došli smo i do kraja. Moram priznati da mi je čak bilo zabavno pisati ovaj post: sjetiti se što sam sve koristila, izabrati što mi se sviđa, a što ne, pregledati stare postove etc. Nadam se da nisam previše zamorna bila i da imamo štogod zajedničko. Ugodno čitanje!

Oglasi

3 thoughts on “Favoriti

  1. Ja sam tek potkraj 2016.odgledala True detective i ostala paf, ne mogu se sjetit ni serije ni filma da su me tako odusevili. Skrenula sam s teme, nemoj mi zamjeriti. Od svih tvojih favorita definitivno mi se najvise svidaju kistovi i vec dugo zelim bilo kakav set Real techniques, svi su mi divni. I naravno svida mi se i Lancome maskara, nju sam koristila. Bipina spuzvica je prenjezna za moju masnu kozu ali je zato savrsen pomocnik pri pranju mojih kistova.

    Sviđa mi se

Komentiraj

