Such WOW

IMAG5161_wm

Zvijezda ovog posta su Make up Revolution Super Wow stickovi. Ovo su zapravo mat, dugotrajni ruževi u olovci.

Pakiranje ovih ruževa je od čvrste plastike, veličine klasičnog kista za make -up ili neke obične penkale. Svi su crni s naznakom Super wow, ali bez ikakvih drugih oznaka – bilo nijanse, proizvođača, trajanja ili išta drugo. Za te informacije treba zaviriti na kutiju u kojoj proizvod dolazi.

IMAG5158_wm

Na slici su prikazane samo dvije kutijice, a razlog je tome što sam jedan wow stick (Call me) dobila od kolegica na faksu za rođendan prošle godine, ovim putem ih se zahvaljujem <3.

IMAG5162_wm
Odozgo: Atomic, Maria, Call me

Sastav ovih proizvoda je: Cyclopentasilioxane, Polybutene, Isododecane, Trimethysiloxysilicate, Polyethylene, Paraffin, Ozokerite, Euphorbia Cerifera (Candelila), Wax, Cetearyl Alcohol, Silica, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
Mogu sadržavati: različite boje, Mica, Titanijev dioksid, Željezove okside, Boje su Red i Yellow Lake

IMAG5169_wm
Odozgo: Atomic, Maria, Call me

Ove olovke se ne šilje, već se donji dio okreće kako bi proizvod izišao.

IMAG5170_wm
S lijeva: Call me, Maria, Atomic

Pigmentiranost ovih olovčica je savršena. Boja koju vidite u pakiranju je ona boja koju dobijete na usnama. Mat su i zaista isušuju, ja inače uvijek nosim melem ispod no danas nisam stavljala ništa i moram priznati da nemam nekih problema s isušivanjem. Najgore je ako stalno vlažite usne, onda su vam usnice suhe, ruž se briše etc. Kad staviš ruž miruj! Što se trajnosti tiče, danas sam ga stavila oko podneva, 12 h, ručala sam, pila, žvakala, ma svašta i on je evo još na usnicama, povukao se malo na sredini, ali još uvijek se drži i nije nimalo izblijedio. Nijansa koju nosim trenutno je Call me, trajnost varira od nijanse do nijanse. Osim toga, dok nanosite ruž on je poprilično kremast te su popravci izrazito lagani.

A ovako izgledaju na usnicama:

IMAG5220_1_wm_Fotor_Collage
Odozgo: Atomic, Maria, Call me

Ove ruževe možete kupiti na Make Up Revolution stranici po cijeni od 2 funte, odnosno 1 funtu (trenutno su na akciji); a to je samo 10 kn! Izrazito jeftino za izrazito dobar proizvod.
Također se mogu kupiti na Pink Pandi po cijeni od 37,30 kn.

Ja sam jako zadovoljna ovim proizvodom i u svakom slučaju ga preporučujem! 🙂

Oglasi

5 thoughts on “Such WOW

    1. Ja, iskreno, više ne znam. Mislim da su mi se usnice već naviknule pa me ne isušuju kao prije ili su mi jednostavno usnice dobro njegovane. No, ovisi i do nijanse – Atomic me npr. najviše isušuje.
      Šteta što ih moraš preskočiti jer su stvarno jako jeftine a dugo traju. :/

      Sviđa mi se

Komentiraj

