Maybelline color tattoo

IMAG5179

Kako je nedavno bila kozmo akcija 30% na dekorativu, a 40% na Maybelline, nisam mogla odoljeti a da si ne priskrbim još barem dva Color Tattoo sjenila. Sada moja malena kolekcija Color Tattoo sjenila broji sveukupno četiri sjenila, a vjerujem da neće ostati na tome jer jednostavno ih obožavam!

O ovim sjenilima se nema što puno reći, a da niste već čuli. To su gel sjenila, dolaze u staklenoj posudici, proizvedena u Italiji i obećanje im je dugotrajnost.

Mililitražu i proizvoda nisam uspjela nigdje pronaći , a po mojoj procjeni proizvoda ima nekih 3,5 g.

Sastav proizvoda isprva nisam mogla pronaći, ali sam kontaktirala Maybelline Hrvatska na facebooku gdje su mi oni vrlo pristupačno objasnila kako mogu doći do sastava, osjećala sam se potpuno smotano. 😀 Na poklopcu proizvoda, na naljepnici se nalazi strelica koja ukazuje gdje ćete odlijepiti i saznati sastav proizvoda.

IMAG5312

Nijanse koje vidite na slici su Creme de rose Metallic Pomegranate.

IMAG5178

Metallic Pomegranate sam gledala već duže vrijeme, ali uvijek sam nekako bježala nude nijansama sjenila, ajme kako sam luda bila! Ova nijansa je sve i odlučila sam da ne želim nikada ostati bez nje!

IMAG5183

To je neka bordo crvena sa zlatnim shimmerom i izgleda jednostavno predivno. Ja ju iz milja zovem Burlesque nijansom jer je tako bogata seksipilom. Obožavam te empowring crvene nijanse, jednostavno se dobro osjećam kad ih nosim.

IMAG5188
Ovo je slika pod sunčevim zrakama gdje dobro dolazi do izražaja taj zlatni shimmer.

Druga nijansa koju sam uzela je nude:

 

IMAG5182

Ovo je najklasičnija nude nijansa koja postoji. Odlična je za blendanje drugih sjenila ili u kombinaciji s jednom bojom za one dane kada trebate nude look ili u slučaju ako volite make -up, a radite na mjestu gdje nije primjeren full make -up.

IMAG5187

Creme de Rose je nešto što svima treba. Ja znam da će mi biti u opticaju stalno sada kad budem išla na faks i na vježbe u slj. semestru. Najviše ju volim koristiti u kombinaciji s Permanent Taupe. Creme de Rose stavim preko cijelog kapka, a Permanent Taupe samo u vanjski kut i na pregib.

Swatchevi:

IMAG5189
S lijeva – Creme de Rose, Metallic Pomegranate

Ostale nijanse koje imam su Permanent Taupe On and on Bronze.

Sve zajedno:

IMAG5190

Swatch svih nijansi: divota ❤
Sad vidim da mi je na Swatchevima malo Metallic Pomegranate ispao brončano, ali uživo je baš crvena boja.

IMAG5193IMAG5191

Zaključak: obožavam ova sjenila, jako su pigmentirana i dovoljan je jedan nanos da bi boja bila kao u pakiranju. Što se dugotrajnosti tiče, pa s bazom (artdeco) mi izdrže cijeli dan, ali bez baze (samo sjenilo) mi se nakon nekih 4, 5 h počne nakupljati u pregibu.
Mislim da ih moram skupiti sve. 😀

Cijena je oko 40 kn, a mogu se kupiti u svim drogerijama. Najbolje je čekati kad Kozmo bude imao opet akciju jer onda budu po 23 kn što je odličan ulov i itekako isplativo!

Oglasi

8 thoughts on “Maybelline color tattoo

Komentiraj

