New in – Veljača

Isprva sam mislila da neću pisati ovakve postove jer mi je nekako blesavo ‘vidite što sam si sve kupila’, ali vidjela sam da su ovakvi postovi dosta popularni (i sama ih volim čitati), a i ja bih rado bila popularna! 😀

Zapravo me najviše muči kod ovakvih postova što većinu stvari koje kupim odmah bacim u upotrebu i ne čekaju modeliranje pred kamerom. Druga stvar je što neki put se ne sjećam više što sam sve kupila i uvijek mi nekako fali stvari.

Za ovaj New in nema baš puno stvari i ponešto sam i zaboravila, ali mislim da će za prvi put biti oke. Glavna stvar ovog posta su zapravo proizvodi koje sam osvojila u giveawayu.

IMAG5244(2)_Fotor_Collage

Počet ću s onim nužnim i neophodnim, a to su naravno leće.

IMAG5310

Inače mi je dioptrija -3 (velika, znam :D) i nosim leće godinu i nekih osam mjeseci. Nosim mjesečne, meke leće. Isprobala sam različite proizvođače, ali otkad sam PureVision stavila u oči ne odvajam se od njih! One su zaista najnježnije i najtanje i uopće nemam osjećaj da mi je išta u očima. 5+ i moja preporuka ako tražite leće. Na kutijici je čak i reklama za adrialeće.hr, to sam tek sada skužila, haha, ali da, naručujem leće od njih. Dođu dobro zaštićene u kutiji i može se platiti po isporuci. Ovaj put sam uz leće naručila i omiljenu vodicu za ispiranje Complete RevitaLens. Ovo su dvije od 120 mL uz kutijice  za leće naravno, inače kupujem veliku od 360 mL, ali je ovaj put nije bilo u ponudi.

IMAG5244(2)

Ovo je zapravo bila prva kupovina i masku sam već potrošila tako da nisam mogla ponoviti slikanje uz bolje osvjetljenje.

  • Freeman Facial Clay Mask – Avocado & Oatmeal – nisam koristila ovu masku prije, ali mogu reći da sam dosta zadovoljna učinkom. Jedino me malo razočarao sastav, inače maske s parabenima izazovu pravi ‘đumbus’ na mojoj koži, ali na svu sreć s ovom nije bilo tako, no iskreno sumnjam da ću ponoviti kupnju. Uvijek kupujem ove testne primjerke maski jer ih ne koristim često, a i vrlo rado ih mijenjam. Cijena je bila nekih 11 kn u Kozmu.
  • Nivea Men After shave balm – mislim da već i vrapci pjevaju o ovom aftershaveu kao primeru. Iskreno, nisam imala namjeru ga kupiti, ali kako je pred nekih 2 tjedna bila akcija u Kozmu na mušku kozmetiku, rekla sam si ajde, no doduše najviše mi se dopalo to što ima ekstrakt lijeske i kamilice. Otkad je kupljen tako mi stoji u kutiji, još ga uopće nisam isprobala, ali valjda će doći na red. Neću pisati posebno o njemu jer ima valjda milijun postova na tu temu, jedino ga možda usporedim s Nivea običnom kremom koja ima glicerin i parafin i koju obožavam! Cijena after shavea je bila 35 kn s popustom.
  • Nikel krema za okoloočno područje s kestenom – ovu kremu sam si dugo priželjkivala. Vidjela sam reklamu za nju dok sam bila na vježbama na Merkuru kako djeluje na podočnjake, a ja imam užasne podočnjake i stvarno želim nešto što će ih smanjiti, a da ne moram trošiti milijune na korektore različite. Dobije se 15 mL što je za okoloočno područje stvarno puno. Nakon što ju dobro isprobam će vjerojatno ići recenzija. Cijena joj je oko 70 kn u Mulleru.
  • Artdeco Eyeshadow Base – ovo je obnovljena kupnja po ne znam koji put. Ovu bazu stvarno volim, dugo mi traje, drži sjenila na mjestu i stvarno sam zadovoljna. Cijena 50 kn u Mulleru.
  • Koh-i-noor akrilne boje – u zadnje vrijeme sam počela s kojekakvim DIY poklonima, a u tome su mi najbolje koristile akrilne boje koje mi je predložila draga Monika! Koh i noor mi je inače jako drag brend za crtanje/risanje i bilo kakav Hobby Art. Vjerojatno ću ih koristiti i za Nail art. Cijena im je oko 12 kn u Lin trgovini.

IMAG5308

  • Sanex dezodoran – ponovljena kupnja, u favoritima je bio spomenut kao moj najdraži dezodoran. Cijena manja od 20 kn.
  • Sanex gel za tuširanje – nisam ga još isprobala. On je bio poklon uz kupnju dezodorana. Cijenu ne znam.
  • Kalli odstranjivač laka za nokte – nema acetona, ali ima onaj klasičan miris. Dobro skida lak. 125 mL se dobije. Cijena oko 10 kn u Kozmu.
  • Mixa micelarna – jako, jako dugo sam koristila Garnierovu i bila zadovoljna, no mislim da prošli mjesec nisam uopće imala micelarne doma i onda mi je opet došlo da bih htjela micelarnu, a Kozmo je imao akciju na Mixu i ova s pumpicom me oduševila. Pumpica na micelarnoj je vrh! Usporedila sam sastav s Garnierovom i isti je osim što ova Mixa ima ekstrakt ruže i ima jako suptilan miris. Dobije se 200 mL. Ja sam stvarno zadovoljna i vjerujem da ću ponoviti kupnju jer osim što je micelarna imam osjećaj da mi hidratizira lice i da je nježnije. Koristim ju kao posljednji korak pri čišćenju lica. Cijena je bila oko 35 kn u Kozmu.

IMAG5311

Malo dekorative:

  • Maybelline Color Tattoo – kupila sam nijanse Creme de Rose i Metallic Pomegranate u Kozmu na akciji za 23 kn svaki. Više o njima možete pročitati u ovom postu.
  • Bourjois healthy mix concealer –nijansa light radiance. Ima žuti podton, no dosta je svijetla nijansa. Koristim ga za podočnjake i tu se pokazao odličnim. Kupljen je u Kozmu na akciji -30% za 60 kn. Inače cijenu ne znam.
  • Aura absolute Matte u nijansi 604 Boy oh Boy –kako su svi poludili za ovim ruževima ja bih si vjerojatno kosu iščupala da si nisam uzela barem jednog. Iskreno zadovoljna nisam. Imam Sleek i Nyx koji su mi super. Sleek za duže vrijeme, Nyx za svaki dan. Aura mi se ne sviđa jer sve crvene nijanse naginju na rozo/ljubičasto. Druga stvar prevodena je formula koja se dugo suši. I vrlo lako se brišu. Potrošit ću ovaj do kraja no iskreno sumnjam da ću ponoviti kupnju, jedino bih htjela probati one starije verzije jer se priča da je bolja formula, ali vidjet ćemo. No za cijenu od 40 kn u Kozmu, mislim da su to jedni od jeftinijih mat tekućih ruževa na tržištu.
  • I ❤ Makeup super wow lip colour stick – nijanse koje sam kupila su Maria i Atomic, naručila sam ih preko MUR stranice dok su bili na akciji i koštali samo jednu funtu. Imaju i svoj zaseban post ovdje.
  • Lancome Hypnose Drama set – ovo je obnovljena kupnja maskare koju obožavam, u setu se dobije još i dvofazni odstranjivač make-upa i crna olovka za oči. Za cijenu od 200 kn na feelunique nisam mogla bolje proći. p.s. Kupljena je malo ranije, ali uvrstila sam ju ovdje jer ju sad tek počinjem koristiti.

IMAG5307

Za kraj ću vam predstaviti predivan paketić koji sam osvojila kod Mell na božićnom giveawayu. S obzirom da je kasnila s pošiljkom mi je ubacila i dodatne stvari (Trilogy ulje kojem se jako veselim jer sam uskoro pri kraju s Aromantique uljem koje koristim umjesto noćne kreme i Maybelline tuš) – iako stvarno nije trebala, jako lijepo od nje. Još jednom joj se zahvaljujem. ❤ Sve je došlo upakirano u ovu predivnu kutijicu (kako li je samo pogodila da obožavam kutijice i sve u čemu se mogu držati stvari :D).

IMAG5314

IMAG5315

  • RBR Witchery Modelling Mascara  – nijansa Golden Darkness. Isprobala sam ju, to je smeđa maskara i za razliku od moje favorizirane Lancome Drame od ove nećete dobiti dramatičan look, ona je više everyday no makeup lookove. Dugotrajna je (imam ju danas cijeli dan) i uopće se ne ‘trusi’.
  • RBR Nocturnal Ink Satin Eyeliner – nijansa Blue Roan je predivna tirkizno plava boja. Podsjeća me na dubine Mrežnice. Sigurno će biti jako nošen na proljeće/ljeto.
  • RBR Fire Drops Loose Glitter Pigment – u nijansi Caress of Mink. Preprepredivno sjenilo, ovo mi se najviše sviđa od svega i vjerojatno će dobiti svoju recenziju.
  • RBR Swell Bliss XXX Lip Plump – je sjajilo za usne u predivnoj nude roskastoj nijansi. Kad ga stavim usnice mi izgledaju malo punije nego što jesu (mislim da mu to i je svrha), ali baš je ono glossy i krasno. Nisam fan sjajila, ali mislim da ću sada postati. 😀

S obzirom da je ovo giveaway nisam pisala cijene, ali vjerujem da ove proizvode možete provjeriti na Rouge Bunny Rouge službenoj stranici.

Draga Mell, još jednom ti se zahvaljujem na ovim divnim stvarima, mislim da si me sada zainteresirala za RBR brend te da ću ih malo više istražiti. 🙂

Volite li i vi čitati new in postove kao ja? 🙂

Oglasi

One thought on “New in – Veljača

Komentiraj

