Fire Drops

Prvi od četvorice veličanstvenih koje sam osvojila u giveawayu i koji me toliko oduševio da sam mu odlučila posvetiti zaseban post. Općenito sam jako zadovoljna svim proizvodima RBR koje sam isprobala, ali ovaj me očarao. Radi se o Rouge Bunny Rouge Fire Drops Loose Glitter Pigment.

IMAG5361

Ovo je zapravo neko shimmerasto/šljokičasto sjenilo u prahu (loose glitter) koje se vrlo jednostavno nanosi i traje poprilično dugo (preporučujem uz bazu za sjenilo). Bazu preporučujem jer s obzirom da je “loose”, odnosno u prahu, vrlo lako se može preslikati iznad pregiba, no uz Artdeco bazu ja nisam imala tih problema.

Sjenila se dobije 1.8 g u sastavu:

IMAG5362

Ukupno postoji sedam nijansi:

  • Caress of Mink (taupe smeđa nijansa)
  • Eaten all the Cherries (zlatno roza)
  • Embrace of Cashmere (šampanjac zlatna)
  • Night Wind Sailing (metalna nijansa)
  • Sleeping Under a Mandarin Tree (zlatna s nekim peachy efektom)
  • Spun from Sunny Seawater (tirkizno plava)
  • Wishing for Wings (lila, mauve, srebrna)

 

Moja nijansa je Caress of Mink. 

IMAG5368

Osim te nijanse voljela bih još posjedovati: Embrace of Cashmere, Night Wind Sailing, Sleeping under a Mandarin Tree i Wishing for Wings. (ili možda sve!)

 

IMAG5365

 

Sjenila dolaze zapakirana u crnu kutiju oslikanu bijelim siluetama cvijeća. Nakon što se izvadi iz kutije dobivamo plastičnu, ali vrlo laganu ambalažu. Donji dio je proziran s oslikanim, ovaj puta, crnim siluetama neke penjačice, a poklopac je crn te s gornje strane mu se nalazi naljepnica s logom Rouge Bunny Rouge. Poklopac nije na ‘odvrtanje’ već je dovoljno samo ga povući kako bismo ga skinuli.

 

 

 

 

 

 

 

 

IMAG5366

 

 

Nakon što otvorimo poklopac vidimo  malu pipetu za doziranje sjenila čiji oblik savršeno sjeda u ruku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S donje strane “pipete” je spužvasti, mekani aplikator za nanošenje sjenila. Aplikator zahvati savršenu količinu sjenila te ga nije potrebno dodatno tresti ili micati suvišak proizvoda. Vrlo lagan za upotrebu te nema potrebe za nekim drugim kistićem za sjenilo.

IMAG5367

Tekstura ovih sjenila je predivna, puterasta i kremasta. Lako se nanose, još lakše blendaju. Pigmentirana su i lijepo dođu do izražaja. Doduše, ne znam kakva su ostala u liniji, ali Carres of Mink je savršeno. Boja mi odlično odgovara, savršena je za everyday lookove ili pak neki malo jači smokey večernji look.

IMAG5369

Odličan mi je naziv ovih sjenila (Fire drops) jer stvarno zbog aplikatora i njihove teksture i glittera imam osjećaj kao da si stavljam kapi vatre na oči, koliko god to bedasto zvučalo.

Sve u svemu, jako sam oduševljena ovim pigmentom/sjenilom i vjerujem da ću naručiti još koje. Sviđa mi se što se lako nanose i blendaju te što su (uz pomoć baze) dugotrajna.

Može ih se kupiti na službenoj Rouge Bunny Rouge stranici po cijeni od 23 eura (+ poštarina).

Oglasi

Komentiraj

