Essence brush cleansing spray

Danas donosim brzinsku recenziju jednog od novijih Essenceovih proizvoda, točnije dodatka. Radi se o spreju za čišćenje kistova. Otkad se pojavila nova kolekcija bacila sam oko na dvije stvari, a to su žuti fan brush i ovaj sprej (nažalost, kist sam propustila :(, ali sam dečka zato brzo poslala po sprej da si uzmem barem nešto :D).

post1

 

Essence brush cleansing spray dolazi u  bočici od 50 mL, proizvedeno u Austriji. Na proizvodu su dva znaka opasnosti, uključujući onaj ‘zapaljivo’, međutim sastav nije naveden na proizvodu te ako ste zaista znatiželjni trebat ćete proći na njihovu stranicu;u sastav ulaze: ISOPROPYL ALCOHOL, AQUA (WATER), GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, PARFUM (FRAGRANCE), TOCOPHEROL, GLYCERYL OLEATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, CI 14720, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, CITRIC ACID, CI 17200 (RED 33). S obzirom na alkohol, nije čudo da je proizvod zapaljiv.

post5

 

Podcrtala sam parfem zato što se zaista osjeti, osjeti se na kistovima još 2 tjedna nakon što ih operete, stvarno je intenzivan, no meni je ugodan. Ali, ako ne volite da vaši kistovi imaju miris, savjetovala bih da preskočite ovaj proizvod.
Također, u slučaju da imate puno kistova, vjerojatno biste trebali 5o ovakvih bočica jer se proizvod zaista brzo troši. 😀

post2

U Essenceu savjetuju kako koristiti ovaj proizvod: našpricati na kist, pričekati par minuta te kist istrljati o neku tkaninu dok se proizvod (make – up) u potpunosti ne odstrani. Nakon toga još par minuta pričekati dok se kist ne osuši. Kao tkaninu ja sam koristila jedan mali ručnik koji je zaista dobro odradio posao (sav make – up je ostao na njemu), jedino što vam preostaje je baciti ručnik u perilicu i to je to!

post4

A da li Brush Cleansing Spray zaista očisti kist?
Praškasti proizvodi mu ne zadaju nikakve muke, dok će kod kremastih i gelastih formula imati malo više problema. Ja sam najveći problem imala s kistom za korektor i s ostatcima maybelline color tattoo sjenila, čak s kista za tekući puder je proizvod skinuto bez problema.
Da se i sami uvjerite stavljam jednu before/after fotku gdje je kist čišćen samo ovim proizvodom uz pomoć ručnika (bez vode, sapuna etc.).

post7_Fotor_Collage
Lijevo – before/ Desno – after

Kao model poslužio je Cheek Brush od RT iz Nicks Picks seta. Koristim ga većinom za rumenilo, ali pokoji put za highlighter.

Osobno mi se sviđa proizvod. Lijepo očisti kistove te je super za brza čišćenja kistova koje bi trebalo češće prati. Također, vjerujem da bi dobro služio vizažiste kad imaju viška mušterija, a manjka kistova. Međutim, ukoliko imate veliku kolekciju kistova i sve ih mislite prati ovim proizvodom Essence će dobro zaraditi na vama. 😀 Još jednom navodim da ne preporučam ljudima osjetljivima na miris jer se miris dugo zadržava na kistovima i poprilično je intenzivan. Meni ne smeta, štoviše odgovara mi.

Sve u svemu, zadovoljna sam ovim proizvodom.

Cijena u Mulleru je bila oko 26 kn.

Oglasi

2 thoughts on “Essence brush cleansing spray

Komentiraj

