Jason Conditioner

ta

Nedavno sam ostala bez regeneratora, a kako je na HQhairu trajala neka akcija sam nakon pročitanih par pozitivnih ocjena odlučila naručiti JASON Revitalizing Vitamin E conditioner. S obzirom da sam izuzetno zadovoljna ovim proizvodom, zaključila sam da mu dugujem jednu samostalnu recenziju na blogu.

Prije ovog regeneratora nisam koristila ništa od ovog brenda. Doduše nisam ni čula za ovaj brend pa sam pretpostavila da su relativno noviji na tržištu – unatrag 10 godina. No, na moje iznenađenje Jason postoji od 1959. godine te kako sami navode bili su jedni od prvih brendova u čijoj ponudi proizvoda za osobnu njegu se ne nalaze teški kemijski spojevi.

Iz Jasona posebno naglašavaju da njihove formule ne sadrže vazelin, SLS (natrijev lauril sulfat), parabene i ftalate. Također navode da je njihova formula biorazgradiva. A što se sve nalazi u ovom regeneratoru možete vidjeti ovdje:

IMAG5852

Iz sastava proizvoda možete vidjeti velik broj ekstrakta biljaka što mi se osobno vrlo sviđa. Također su prisutni vitamin E i C (askorbinska kiselina) i nezasićene masne kiseline (linolna i linolenska).

Regenerator je proizveden od strane The Hain Celestial Group Inc., NY, USA.

Proizvod nije testiran na životinjama.

Količina proizvoa je 454 g.

Sam proizvod je bijele boje, klasične konzistencije regeneratora (osobno bih to usporedila s pudingom).  Divnog, prirodnog mirisa (ne znam koliko je miris prirodan s obzirom da u sastav ulazi parfem :D).

IMAG5853

Ono što obećaju u Jasonu je da će Vitamin E i ulje jojobe nahraniti kosu, a antioksidativni spoj vitamina i biljnih ekstrakata će se uspješno boriti protiv okolišnog stresa. Kosa će biti hidratizirana, nahranjena i lakše će se stilizirati.

Ono što sam ja primijetila jest zasigurno da mi je kosa puno sjajnija i zdravija (i to samo nakon par pranja). Na dodir mi je kosa puno mekša nego prije. Lakše ju raščešljam i vežem u rep (nema onih zalutalih pramenova). Obožavam ovaj regenerator jer mi je kosa stvarno jako nježna nakon pranja i puno zdravije izgleda nego prije. Nisam se nikad farbala, imam prirodnu boju kose te vjerujem da ovaj regenerator još dodatno naglašava tu ljepotu prirodne boje.

Jako mi se sviđa ovaj proizvod i drago mi je da sam otkrila ovaj brend jer ću sigurno probati još koji proizvod iz njihova asortimana.

Ja sam kupila ovaj proizvod na HQhairu kad je bila neka akcija te sam ga platila manje od 50 kn, no sada ga više ne mogu naći na HQhairu pa ako želite baš ovaj regenerator možete ga pronaći na Feeluniqueu po cijeni 8.57 eura što bi kod nas bilo 64.49 kn.

Oglasi

2 thoughts on “Jason Conditioner

Komentiraj

