Avon Face Pearls

Nakon podužeg vremena sam napravila narudžbu s Avona. Primarno je to bilo zato što mi je ponestalo seruma za kosu te sam trebala obnoviti zalihe. No, kako to već biva, osim seruma je uletilo još par sitnica među kojima su se našle ove perlice za lice. S obzirom da je u katalogu bio popust nekih 50% na njih jednostavno ih nisam mogla zaobići. Perle koje sam ja uzela su zapravo za highlight, dok još postoje dvije nijanse kultnih avonovih perli za bronzanje, no one će pričekati neke druge dane.

IMAG6042

Općenito o proizvodu:
22 g perli dolazi u povećoj posudici od crne platike. Unutra se nalazi spužva koja drži perlice na dnu i priječi njihovo skakanje po posudici. Perle su proizvedene u Italiji.

IMAG6044

Sastav:

IMAG6043

Spužvica koja dođe u pakiranju nije namijenjena za korištenje na licu. Njena je svrha jedino čuvanje perlica.

IMAG6046

Ove kuglice nisu klasičan highlighter. One u sebi sadrže osim svjetlucavih perlica i one koje imaju pigment, ružičasto koraljni te daju i blagu boju licu. Osobno ih najviše volim koristiti u kombinaciji s bronzerom i onda preskačem stavljanje rumenila.

IMAG6047

Perlice daju divan glow na licu, ali nemaju čestice shimmera. Dakle, nema šljokica! Po meni je to definitivno plus.

IMAG6052

Ove perlice krasno sjedaju na lice s podlogom ili bez. Traju cijeli dan, preko 8 h sigurno. Ja koristim puder na dnevnoj bazi i lijepo se stapaju s njime. Sviđa mi se što imaju malo suptilne boje pa kada koristim njih ne stavljam posebno rumenilo. Ali opet nisu toliko napadne te ako stavim rumenilo ispod njih neće biti pretjerano, pogotovno za neki večernji look. Perlice na lice nanosim uz pomoć kosog kista, no vjerujem da bi dobro funkcionirale i s nekim drugim tipa fan brush ili RT blush brush (nešto s malo zaobljenim vrhom).

Bilo je teško uloviti pigment, ali mislim da se na desnoj slici, gdje je prigušenije svjetlo, malo vidi ta koraljna bojica.

IMAG6054IMAG6059

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna ovim proizvodom te ću vjerojatno naručiti još i perlice za bronzanje! Kao što sam već navela – obožavam koristiti ove perlice u kombinaciji s bronzerom (NYX matte), savršeno se stapaju jedno s drugim. Kada koristim tu kombinaciju na dnevnoj bazi preskačem stavljanje rumenila. Kako perlice namju čestica shimmera daju licu onaj prirdni glow. Koliko su me oduševile govori i činjenica da su ušle u moju svaknodnevnu rutinu. 😀

Cijena ovih perlica u Avon katalogu je oko 100 kn, a u prošlom je bila akcija gdje ste ih mogli dobiti za 55 kn! Odličan i svakako isplativ ulov!

Oglasi

4 thoughts on “Avon Face Pearls

  1. Definitivno jedan od legendarnih avonovih proizvoda! Odlične su kvalitete, a još kad se ulove na nekom sniženju kud ćeš bolje. Imam ovaj primjerak već dugo i da ne povjeruješ čak sam jedne i potrošila 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

