Physicians Formula – Bronze Booster

Dugo me nije bilo, zadnji post sam objavila pred čak 13 dana! Žao mi je zbog toga, ali prošli dva tjedna su mi bila izuzetno teški (što na faksu, što privatno) te sam jednostavno morala malo zapustiti blog… No sada krećemo s nadoknadama!

Otkad je The Brush Stash (čiji blog svakako čekirajte) na svom facebook profilu stavila sliku i obavijest da je u Zagreb (Kozmo Jurišićeva i Trešnjevka) stigao mnogima (uključujući i mene) dugo željeni brend Physicians Formula, pohitala sam u Zagreb po neke proizvode i bacila se na isprobavanje. Taj (prošli) vikend je u Kozmu bilo 30% na dekorativu pa svi koji su imali sreće su mogli kupiti proizvode jeftinije – ja nisam imala sreće jer me nije bilo u Zagrebu te sam proizvode kupila po punoj cijeni! No ne žalim, jer vrijede svake kune!

Za početak sam uzela dva proizvoda :

no1

Shimmer Strips in Natural (kod nas ne postoji Warm verzija) i Bronzer Booster  koji želim već jako duuugo i danas ću vam predstaviti upravo njega!

no4

Općenite informacije o proizvodu: dolazi zapakiran u foliju te ga je nemoguće gurati svoje prstiće u njega prije kupovine! (Najdivnije od svega je što su svi proizvodi lijepo zapakirani te se ne morate bojati da ćete kupiti prethodno isproban proizvod. No bez brige, Physicians Formula stalak ima tester za svaki proizvod te možete lijepo i umiru pronaći nijansu koja vam odgovara!)

no3

Bronzera dobivate 9 grama. Proizveden je u Italiji.

Sastav: Talc, Mica, Nylon-12, Zinc Stearate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Diisostearyl Malate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dehydroacetic Acid, Inositol, Lauroyl Lysine, Mucuna Pruriens Seed Extract, Maltodextrin, Phospholipids, Silica, Sorbic Acid, Sorbitan Sesquioleate, Ascorbic Acid, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Propylparaben May Contain: Iron Oxides, Titanium Dioxide, Ultramarines.

Više o samom proizvodu možete pronaći na službenoj stranici brenda.

no5

Nijansa koju sam uzela je light/medium, a postoji još tamnija varijanta. Sam bronzer u sebi sadrži čestice shimmera koje se presijavaju na suncu, no sam finish koji daje je mat. Boja je predivna, izrazito se lako stapa s mojim tenom, lako se blenda i nadograđuje. Bez obzira što je vrlo svijetla nijansa pigmentacija lijepo dolazi do izražaja. No, vjerujem da će netko tko je malo tamniji od mene morati ovaj bronzer više nadograđivati. Što se tiče trajnosti, nisam imala nekih problema, nosila sam ga jedno cijelo popodne i ponašao se sasvim pristojno, nije nestao s lica.

no6

Ono što bih navela kao problem kod ovog bronzera je pakiranje koje je poprilično debelo. Kad se bronzer otvori na poklopcu je iskoristivo ogledalo, a donji dio s proizvodom se onda podiže te se ispod nalazi kist te taj dio doprinosi veličini proizvoda. Što se samog kista tiče – iskoristiv je, ali ništa posebno, ne vjerujem da ću ga koristiti ubuduće.

Swatchevi:

no7

no8

Stavila sam dvije slike jer na dirketnom suncu (gornja slika) više daje neki odsjaj, dok kad se okrenete od sunca daje lijepu bronzed boju. Boja malo naginje na neku peachy što jako dobro izgleda na blijedoj puti, ali za malo tamniju put bi možda bila bolja tamnija varijanta.

Ja sam ovaj proizvod jako željela te sam se iskreno bojala da će me razočarati te prvi put kad sam došla u Kozmo sam uzela samo Shimmer Strips, ali srce je prevagnulo te sam se drugi dan vratila po bronzer. 😀 I nije me razočarao! Boja stvarno jako dobro odgovara mom tenu.  Jako mi se sviđa kako izgleda na licu i kako se aplicira. Vjerujem da neću stati samo na jednom njihovom bronzeru jer im je opus bronzera ogroman i sve je jedan ljepši od drugog! No, samo jedno upozorenje – ukoliko želite novu kolekciju koja uključuje Butter bronzer kod nas je nećete naći. A, što se tiče ovog bronzera – u svakom slučaju ga preporučujem!

Može se nabaviti u Zagrebu u Kozmu na Trešnjevci u Jurišićevoj po cijeni od 137.99 kn. – ako ima još gdje slobodno napišite u komentarima.
Također ga možete kupiti preko iherba.

Oglasi

5 thoughts on “Physicians Formula – Bronze Booster

  1. prekrasan ❤ i sama se toliko veselim pf proizvodima..doduše nemam kozma u blizi ali zaposlit ćemo neku frendicu da pokupi i pošalje koji proizvod 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

