New in #2

IMAG6343_1

Već sam napisala jedan New in post i tamo izrazila negodovanje oko pisanja ovakvih postova, jer većinu stvari koje kupim odmah bacim u upotrebu, a ne čekaju slikanje. Na dosta proizvoda u tom slučaju i zaboravim. Odlučila sam pisati ovakve postove svakih dva mjeseca jer tada stignem skupiti proizvode i izabrati one najvrijednije spomena. S obzirom da sam u ova dva mjeseca koja su prošla od zadnjeg New in posta ubacila jedan izvanredni New in nyx; proizvode koje sam tada kupila ovdje neću spominjati, ali ako vas zanimaju slobodno kliknete na link (neki proizvodi su već i dobili svoje recenzije kao što je Nyx wonder stickNyx soft matte lip cream, a u zadnjem postu ste mogli čitati moje razočarenje s Nyx liquid suede). No, dosta o Nyxu! Pričajmo malo o drugim stvarima. 😀

Za početak možemo pričati o jednoj narudžbi iz AVONa:

IMAG6345

  • Uzela sam si jednu Planet spa oriental radiance with white tea masku za lice. Ta maska je peel of tipa i preporuča ju se koristiti jednom do dva puta tjedno. Ja ju najviše volim koristiti vikendom i to ujutro, pustim si seriju i jedno sat vremena ju držim na licu. Ono što sam primijetila je da su mi pore nakon korištenja manje, a i miteseri se manje pojavljuju. Dobije se 75 ml, a cijena joj je vjerujem oko 50ak kn.
  • Druga stvar je Advance techniques Moroccan argan oil tretman za kosu. Lijepo njeguje kosu, ali nije nešto bez čega ne bih mogla, no uvijek ga kupujem u kompletu s donjim proizvodom. Cijena mu je od 25 do 50 kn, kako koji katalog. 30 ml.
  • E, a stvar bez koje ne mogu je Advance techniques dry ends serum. Ovo je nešto što obožavam i ponovila sam kupnju već ne znam koliko puta! Imam problem s ispucalim vrhovima, ali ovaj serum ih ukloni i kao da nikad nisu ni bili tu. Obožavam ga! 30 ml za od 25 do 50 kn, kako koji katalog.
  • S obzirom da je bila samo 35 kn, uzela sam si spužvicu (kopiju beuty blendera). Kao što vidite već sam ju koristila par puta. Mislim da je stvarno vjerodostojna kopija, mekana, lijepo se napuni vodom, ali it’s not my cup of tea. Za korektor mi je dobra (ispod očiju), ali što se tiče pudera vjerna sam kistovima.
  • O highlight face kuglicama ste već mogli čitati ovdje.
  • I još sam morala isprobati hvaljeni matt ruž kojim sam oduševljena i koji stvarno zaslužuje svoju recenziju. Cijena je od 25 do 50 kn, kako koji katalog.

Užasno je teško napisati cijene za avonove proizvode jer je u svakom katalogu nešto drugo na akciji. 😀

Dalje sam malo porobila Kozmo s Catrice lakovima za nokte, cijena im je 20 kn, ali se nađu na akcijama razno raznim. Nijanse koje sam uzela su:

IMAG6349

  • White & Bright (matt)
  • Fresh Love Affair (matt)
  • Greyday, Greyday!
  • She Said Yes In Her Red Dress
  • (S)wimbledon

Dalje malo dekorative:

IMAG6350

  • Niveina pjenica za lice. S njom čistim lice svaku večer i svako jutro. Lijepo očisti kožu, jednostavna za korištenje i najbitnije – ne ostavlja tragove make upa. 150 ml, a cijenu ne znam
  • Naručila sam s ebaya dvije crne maskice za lice za uklanjanje mitesera, baš me zanima kako funkcioniraju. Došla mi je samo jedna za sada te čekam drugu. Cijena je oko 3 dolara bila za obje.
  • Balea pjenicu za stopala sam pokupila s jednog bloga te kad sam u DMu vidjela da je samo 9 kn, uzela sam jednu sebi i jednu dečku. Moram priznati da stvarno omekša stopala. Dobije se 100 ml proizvoda.

Kupovala sam malo i drogerijsku kozmetiku:

IMAG6346

  • Revlon colorstay 110 Ivory za normalnu do suhu kožu mijenja moj omiljeni Illamasqua Skin Base. Mijenja ga stvarno super jedina zamjerka je što se potroši u roku od dva mjeseca, a Illamasqua mi traje jedno 8 mjeseci. No zato Revlon košta 120 kn, a Illamasqua 300 kn. Dobije ga se 30 ml. Da li bi vas zanimala usporedna recenzija Revlon i Illamasqua?
  • Maybelline Affinitone puder u kamenu je tu jer je bio na akciji, a meni je trebao puder u kamenu. Nijansa je Light Sandbeige. Nit sam razočarana niti oduševljena. Oke proizvod koji radi svoj posao. Cijena mu je oko 50 kn, vjerujem.
  • Za Physicians Formula vjerojatno znate da su nam došli u Zagrebaške Kozmo trgovine, ako mene pratite onda ste već čitali o Bronze booster bronzeru. 9 g, 130 kn.
  • Osim bronzera uzela sam si i Shimmer strips od Physicians Formula koje su me oduševile i koje čekaju svoju recenziju. Dobije se 7.5 g za 130 kn.

Proizvodi za kosu:

IMAG6351

  •  O Jason Conditioneru je već bilo govora u ovom postu. Jako ga volim, a 454 g košta 65 kn.
  • Le petit Marseiliais šampon s mlijekom slatkog badema je lijep njegujuć šampon, finog mirisa. 250 ml košta nekih 30 kn mislim.
  • Za 30 kn sam si kupila 30 ml najdraže maske za kosu od Macadamia natural oil.

Pred kraj još malo dekorative:

IMAG6353

  • Dva Sleek True Colour Lipstick ruža u nijansama Liqueur i Barely There sam uzela od jedne drage djevojke s krpica, novi nekorišteni. Cijena jednog je 50 kn na Sleek stranici, a ja sam toliko platila oba! Divne Nude nijanse, dobije se 3.5 g.
  • Morphebrushes M439 je kist koji sam naručila za stavljanje tekuće podloge, otkad je došao koristim samo njega. Naručen je s beautybaya za 115 kn.
  • S beautybaya sam također naručila i paletu sjenila (čiju recenziju spremam) također od Morphebrushes u nijansama 35w (warm palette) čija je cijena bila 186 kn.

Šećer za kraj, napokon prevedena na hrvatski Simone de Beauvoir Drugi spol:

IMAG6354

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?

p.s. Poirot’s Laboratory se pridružio instagramu tako da me možete followati pod poirotslab. 🙂

Oglasi

12 thoughts on “New in #2

  1. Ako ti budu maskice za mitesere dobre (meni su odlicne) ja sam nasla 10 komada za tipa 1.5$. Physician formula je stigla? To nisam znala, al vidim po navedenim cijenama da su naravno prenapuhane. Ima negdje popis ducana?

    Sviđa mi se

    1. Uuu, ako mi budu dobre žicat ću link! 😀
      Da, Physician F. je stigla, ali samo u Zagreb (ja znam za Kozmo u Jurišićevoj i na Trešnjevci). Popis dućana nisam nigdje vidjela, samo mi je rekla ženskica u Kozmu da je dio Kozma u Zg dobio Ph. F., a dio Auru. Cijene jesu malo jače nego npr. Loreal, ali kad uzmeš neki dugo željeni proizvod koji je uz to i odličan, ne žališ niti lipe!

      Sviđa mi se

    1. Hvala ti!
      Moram priznati da sam bila malo u strahu jer netom nakon što sam ju naručila sam čitala negativne komentare o Morphe-Brushes paleti. Mogu samo reći da mi je drago da nisam pročitala prije jer ju ne bih naručila i propustila odličan proizvod! 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

