Morphe palette 35W

ide8

Za početak; užasno mi je žao što mi je trebalo dva tjedna da napišem novi post, no uz ispitne rokove, praksu etc. biva sve teže naći slobodnog vremena. No, kako ovo zaista volim, uvijek se nađe barem malo slobode za make-up i bloganje!

A, sada donosim priču (više slikovnicu, no dobro :D) o Morphe 35W paleti sjenila. Netom nakon što sam ju naručila sam pročitala/vidjela jako puno negativnih recenzija (nekvalitetna sjenila, nemaju vlastitu manufakturu etc.) te sam stvarno jako se bojala da se ne razočaram. Međutim, da odmah razjasnim situaciju: nisam se razočarala, paleta mi je dobra i koristim ju na dnevnoj bazi. To što nemaju svoju tvornicu (ili sada već imaju) me ne dira. Cijena nije prevelika, marketing im je dobar, sjenila kvalitetna.

ide2

Paleta dolazi omotana u bubble wrap te u svojoj kutijici s natpisom Morphe i linkom na njihov webpage (shop). Paleta je vrlo dobro zaštićena te nema bojazni od slamanja prilikom transporta.

Ovako izgleda paleta izvađena iz kutije (sprijeda i od iza):

ide3ide4

 

 

 

 

 

Sastav palete:

ide1

Kad otvorite paletu nad sjenilima se nalazi zaštitna folija. Sjenila nemaju svoje nazive. Sama paleta ne sadrži nikakve dodatke (kist, aplikatori, ogledalo). Napravljena je od čvrste plastike i kad se zatvara čuje se dobro poznati klik.

ide5

A, kako izgledaju sjenila?

ide6

Veličina pana (usporedba s pet kuna radi dojma):

ide7

Swatchevi (svaki red s lijeva na desno) – swatchevi su rađeni jednim potezom prsta, suho sjenilo i bez baze:

da1
Prvi red je najsvjetliji i s time se najlošije vidi na mojoj blijedoj puti, užasno mi je žao. No super su boje za prijelaze i blendanja.
da2
Pigmentacija u zadnjem je ludnica!
da3
Ovo mi je možda najdraži red, obožacam ove prve tri, svojevrsne koraljne boje i zadnju srebrnu. Jedino ova srednja ljubičasta je apsolutno niš koristi (tvrda, nepigmentirana, trusi se, ma katastrofa), no jedna lasta ne čini proljeće. 😀

da4

da5
Crne nisu baš nešto. Jedna je s glitterom srebrnim, a jedna obična mat. Vidjela sam i “crnije” crne. No prvo sjenilo je wow.

Skoro sva sjenila su jako lijepo pigmentirana. Divnih nijansi i kombinacija. Također, izrazito su maziva i puterasta. Što se tiče trusenja, a truse se, neke više, neke manje, no ništa pretjerano. Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna!

Ovdje je prikaz sjenila koja su me razočarala (crveni X) i sa zvjezdicom su označena moja kao najdraža, najkorištenija sjenila:

ide6 - Copy

I to bi bilo to!

Kupljena je na beautybayu za cca 165 kn. Vjerujem da su ova sjenila odličan omjer cijene i kvalitete. Veliki panovi, 35 sjenila. Lijepo se blendaju i drže na kapcima. Ja bih iskreno ovu paletu preporučila nekome tko je makeupjunkie, nije pro, a voli imati što više neutralnih kombinacija (shimmer i mat). Iskreno smatram da se ova paleta zaista isplati.

Da li vam se sviđaju Morphe palete? Posjedujete li koju?

Oglasi

5 thoughts on “Morphe palette 35W

  1. Bok! Prvo, super post, i super paleta sjenila 🙂
    Izgledaju mi veće nego sam ih zamišljala, ako se uz to dugo i drže, stvarno se isplate. Nisi imala problema s naručivanjem, dostvom?
    Drugo, pronašla sam te preko fejsa (Croatian Beauty Blogs) i onda skužila da si isto na wordpressu, tako da imaš novog followera tu 🙂
    Ja sam prije par dana otvorila blog, isto tu na wordpressu, pa ako te zanima jedan makeup-blogger početnik, baci pogled, imam i fb stranicu 🙂

    Sviđa mi se

    1. Hvala ti puno! 🙂
      Drže se zaista dugo, no ja uvijek imam bazu ispod (Artdeco), no s njom garantiram da ne mrdaju!
      Što se tiče dostave nije bilo problema, došlo je u roku od dva tjedna. Jedino što beautybay nema PayPal.
      Zasigurno budem svratila na tvoj blog. I sama sam još uvijek početnica (nema blog još ni godinu dana!). Svejedno, dobrodošla u svijet bloganja! 🙂

      Liked by 1 person

      1. Hvala ti 🙂
        Ja isto uvijek koristim bazu, jer imam jako masne kapke. Artdeco i Put A Lid On It od The Balm su mi zasad favoriti, a frendica mi uskoro donosi Urban Decay bazu pa ću i nju probati 🙂
        Jedva čekam vidjeti tvoje lookove s ovom paletom 🙂

        Sviđa mi se

  2. Meni su skroz ok sjenila, po swatchevima bez baze vidis da su oke. Svako sjenilo se vise manje trusi, a u paletama mi nije nista novo da ima nekoliko sjednila da nisu na razini ostalih. Zato mislim da bi ova paleta mogla ici i za pro, tim vise jer vidim da Nikkie cesto koristi njihova sjenila. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Drago mi je što tako misliš. Ja se iskreno ne bih bunila da me neki pro artist našminka s morphe sjenilima. Da, Nikki, Jeffree, Jaclyn, svi vole Morphe, no vidjela sam i dosta negativnih komentara, tako da bih ipak ostala suzdržana. Meni je dobra i to mi je najbitnije! 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

