Swiss Dot

Je li vam se ikad dogodilo da ste našli proizvod za koji ste mogli reći “to je to”. Ja jesam i to jedno rumenilo marke theBalm pod nazivom Swiss dot. Radi se o savršenom spoju narančaste – koraljne – roskaste nijanse rumenila i to je bilo ono što sam ja tražila za proljeće/ljeto. Kako je u Bipi pred neki tjedan bila akcija 30% na make-up, moja Tomke požurila i opremila se theBalmovim proizvodima, a osim toga je i meni uzela Swiss dot jer me tih dana nije bilo u Zg pa nisam mogla proći po nj. Tako da, ovim putem se zahvaljujem dragoj Tomke <3.

IMAG6661

Što se tiče općenitih podataka o rumenilu, dolazi u klasičnom preslatkom kartonskom pakiranju s magnetom i ogledalom s unutarnje strane iznad kojeg piše “Wear it well…Vous va bien…”. Ogledalo je stvarno kvalitetno i iskoristivo. Rumenilo je još dodatno “odjeveno” u kartonsku košuljicu.

 

 

Sastav proizvoda je naveden sa stražnje strane:

IMAG6662

 

 

Proizvod je made in USA.

Količina dobivenog rumenila iznosi 6.5 grama.

IMAG6665

Pigmentacija proizvoda je odlična, dovoljno je lagano zahvatiti kistom i nanijeti na obraz. A boja… Boja će mi biti favorit ja mislim do kraja života (valjda je se neću zasititi :D). Odlično se stapa s mojim tenom i mislim da ova nijansa jednako lijepo stoji svijetlijim i tamnijim djevojkama. Ukoliko volite ovakve nijanse na očima možete ga jednostavno isfurati kao sjenilo. Što se trajnosti tiče, iz theBalma tvrde da je ovo rumenilo long wearing i ja to svakako mogu potvrditi, no ja ni inače nemam problema s trajnošću rumenila, još mi se nije dogodilo da neko baš sklizne s lica. Rumenilo je u potpunosti matt, no ja imam osjećaj da licu daje neki zdravi glow.

IMAG6666
Moram priznati da uživo boja uživo više izgleda koraljno, no na swatchu je vjerodostojna.

Swatch:

IMAG6669
So pretty!

Ovaj proizvod za mene nema apsolutno nikakvu manu te je ova recenzija više bila svojevrsan hvalospjev. 😀 Šta mogu, jako sam mu se veselila i oduševilo me.

Proizvod je dostupan u nekim Bipa prodavaonicama, Mulleru (Zagreb) te na Pink panda webshopu po cijeni od 169.90 kn.

Ja u potpunosti preporučujem ovo rumenilo i sama vjerujem da ću upotpuniti kolekciju s još kojim (po mogućnosti Argyle i Toile). 🙂

Imate li vi koji apsolutni win proizvod?

Oglasi

3 thoughts on “Swiss Dot

  1. E vidiš, ovo je jedino rumenilo u toj kolekciji kojeg se bojim xD
    A imam (i obožavam) Houndstooth, Pinstripe i sad sam dobila i Argyle u “In the balm of your hand” paleti. Ali ovo mi je nekako scary 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

