MUG ft. MannyMua

Ta1

Kako mi je nedavno bio rođendan odlučila sam se počastiti jednom duuugo željenom paletom sjenila. Zapravo je bio izbor između nje i nove Beauty Killer od JeffresS; no prva ljubav je prevagnula. U ovoj paleti su baš sve nijanse po mom ukusu i volim je koristiti na dnevnoj bazi, a tako i za neki ‘specijalniji’ izlazak. Ono što me još dodatno motiviralo za kupnju ove palete je podrška muškarcima u make-up svijetu, ipak je make-up za nas sve!

ta3

Paleta je naručena s MUG stranice te je bila u pre-order statusu, no i s time je došla u roku od nekih 2 tjedna, što me poprilično ugodno iznenadilo.

Sjenila se nalaze u kvadratnoj paleti u kojoj su panovi 3×3, od kojih su tu tri sjenila iz standardne MUG postave i šest novih dizajniranih u suradnji s beuty vloggerom MannyMua. Paleta je od čvrstog kartona te se zatvara na magnet.

Sjenila koja se nalaze u stalnoj MUG postavi su: Beaches & Cream, Frappe i Cosmopolitan.

Sastav:

ta7

-> Sora je jedina nijansa koja sadrži Talc.

Na pozadini kutijice se nalazi svojevrsna porukica od Mannya. 🙂

ta4

Svi koji su već upoznati s MUG (make up geek) sjenilima znaju njihovu kvalitetu. Meni je ovo prvi ulov od ovoga brenda i moram priznati da sam oduševljena! Definitivno se za prvu ruku isplati uzeti paletica da se isproba više boja i kombinacija.

U paleti se nalazi vrlo veliko i iskoristivo ogledalo. Također sjenila su prekrivena folijom.

ta2

Na pozadini palete se nalaze nazivi svih sjenila u obliku polumjeseca što je simbolično za MannyMua youtube kanal. 🙂

ta5

U paleti se nalazi kombinacija sjenila matt, shimmery i foiled finisha, sve nijanse su toplog tona, a kako izgledaju:

ta6

Swatchevi:

ta8
Artemis, Beaches & Cream, Luna
ta10
Cosmopolitan, Sora, Frappe
ta11
Insomnia, Mars, Aphrodite

I još malo swatcheva:

Užasno je teško za foiled eyeshadow prikazati koje je boje s obzirom da se presijava, no mislim da iz dva swatcha možete pretpostaviti o kojim se bojama radi te o kakvoj je nijansi zapravo riječ.

Moj općeniti dojam je: obožavam ovu paletu! Sva sjenila su predivna i puterasta (jedino Mars – crvena malo kaska, boja se lijepo, ravnomjerno nanosi no u panu je malo tvrđa). Vrlo lako se blendaju. Nijanse su apsolutno prekrasne! Moj stil je Manny s ovom paletom definitivno pogodio. 😀

Kupljena je na makeupgeek stranici po cijeni od $45 i pošarini $9.99. Ova paleta je limited edition, tako da požurite dok ne nestane! Moju preporuku svakako ima. 🙂

Oglasi

8 thoughts on “MUG ft. MannyMua

  1. Predivna paleta…nisam je kupovala jer već imam par nijansi iz ove palete pa mi bilo glupo kupiti paletu za dve nijanse… Obožavam Mug(punim 3.paletu) i vjerujem da je ova odlična… Imaš na mom blogu moju kolekciju Mug sjenila pa ako te zanima baci pogled…

    Sviđa mi se

Komentiraj

