beautyUK lips Matter

Vraćam se crvenim usnicama! Prvo zahvale mojoj Vale koja mi je ovaj ružić poklonila i s kojom najčešće komentiram kozmetiku. ❤

IMAG7001

A, sada se bacimo na recenziju:
8 grama proizvoda dolazi u plastičnom pakiranju sa spužvastim aplikatorom, danas često viđano kod sjajila i tekućih/mat ruževa. Dostupan je u većini drogerija (kozmo sigurno) po cijeni od 29,90 kn.

Sastav:
Cyclopentosiloxane, Polybutene, Isododecone, Trimethylsiloxysilicate, Polyethylene, Paraffin, Ozokerite, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Ceteoryl Alcohol, Silica, Fragrance, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
Može sadržavati: Mica, titanium Dioxide i različite boje.

Nijansa koju je Vale za mene izabrala (znajući da volim crveno na usnicama) je No.1 Bond, Mrs. Bond. Radi se o tamno crvenoj nijansi. Odličan izbor!

IMAG7002

Tekstura ovog ruža je više pjenasta/mousse nego tekuća. Usporedila bih s teksturom NYX soft matte. Inače više volim kremaste ruževe nego tekuće tako da je kod mene ovo pun pogodak.

Suši se u kompletno mat ruž za nekoliko sekundi i ne bježi. Jedino što se dosta brzo počne guliti sa sredine usnica, ali s obzirom na kremastu strukturu vrlo lako ga se popravi.

Vrlo je pigmentiran te je dovoljan samo jedan premaz kako bi boja došla do izražaja.

IMAG7005

Miris je umjetan, ali vrlo ugodan na višnju ili trešnju. Podsjeća malo na sjajila koja smo kupovali kao djeca. Miris samog proizvoda je dosta intenzivan, ali nakon nanošenja na usnice miris se gubi.

Swatch na ruci:

IMAG7048
Radi se o burgundy crvenoj.

Swatch na usnicama:

IMAG7013
Ispričajte me zbog ove točkice, tek sada sam vidjela da sam malo promašila! 😀

Sve u svemu smatram da su ovi ruževi odličan omjer cijene i kvalitete i zasigurno ću nabaviti još koji primjerak!

Jeste isprobale ove ruževe? Kakvi su vaši dojmovi? 🙂

 

Oglasi

4 thoughts on “beautyUK lips Matter

  1. Ne moram niti govoriti dodatno kako mi je crveni ruž ono nešto, te također nešto što je kod mene u stalnoj podstavi dobrih 6,7 godina. Eventualno se to mijenja zimi kada se odlučim za bordo nijanse.
    U svakom slučaju – beauty uk nisam isprobala ali mi se čini odličnim.

    Sviđa mi se

Komentiraj

