NYX matte bronzer

Osmi mjesec ću započeti s nečim neophodnim za ljeto, a to je bronzer! Osim physicians formula bronzera, kojeg sam recenzirala ovdje, tokom ljeta, a i inače vrlo rado koristim NYX matte bronzer za lice i tijelo. Dodatno me, na pisanje ovog posta, potaknulo sniženje čak 40% na ovaj bronzer na danijel cosmetics stranici (ukoliko otvorite link, preusmjerit će vas upravno na onaj primjerak kakav imam ja). Trenutno je cijena ovog bronzera 67,50 kn, a biste li trebali požuriti i kupiti ga saznajte u postu! 🙂

IMAG7208

Općenito o porizvodu:

Proizvod dolazi u čvrstoj, plastičnoj ambalaži s velikim iskoristivim ogledalom. Pri zatvaranju se čuje klik. Kad kupite proizvod, on će vas čekati u kutijici s duplim kartonom tako da je sigurniji i čvrsto zalijepljen.

Samog proizvoda dobijete 9.5 g, što je sasvim pristojna količina za jedan bronzer. Kao i druga NYX kozmetika, on je cruelty free i proizveden u Kini.

Bronzer nema SPF.

Sastav:

IMAG7210

Moj primjerak dolazi, naravno, u najsvjetlijoj nijansi 01 light, kako bi najbolje odgovarao mojem blijedom tenu koji i po ljeti tvrdoglavo zadržava svoju bjelinu. Ono što mi je dosta važno kod bronzera je toplina, bronzeri mi moraju biti topli, a proizvodi za konturiranje hladnog podtona. NYX matte bronzer je nešto hladniji od PF i tamniji, ali to zato što više naginje rozom podtonu. Moram priznati da s blendanjem proizvoda nemam problema. Lijepo se nanosi, blenda i ne izgledam prljavo – što je više zbog toga jer je nijansa zaista dovoljno svijetla i pristaje mom tenu. S obzirom da sam ga uzela bez swatcha na blef, moram priznati da sam oduševljena!

IMAG7211

Ukoliko tražite bronzer koji je u potpunosti matt kako biste ga mogli koji put iskoristiti i za konture, naziv ovoga vas neće prevariti. U sebi nema niti trunke shimmera i zaista je iskoristiv kao proizvod za konture. S time da će ova nijansa 01 light  bolje pristajati za konture djevojkama toplijeg podtona.

IMAG7212

Proizvod je dosta pigmentiran, ali i nadogradiv. Ovisi da li više volite suptilnije ili naglašenije, ovaj proizvod možete lijepo nadograditi do željenog ishoda.

IMAG7213
Već je dosta puta korišten, ali i dalje izgleda kao nov – osim ovog dijela sredina, lijevo gdje sam ga zagrebla noktićem! 😀

Swatch:

IMAG7216

Sve u svemu, ja sam izrazito zadovoljna ovim proizvodom! Vjerujem da ću kad ga potrošim obnoviti kupnju. S obzirom da je u potpunosti mat, a i sama ta nijansa mi doprinosi da ga radije nosim na hladnije dane.

Svoje NYX primjerke najčešće kupujem u Danijels Cosmetics dućanu u Zagrebu (Petrova), a imaju i svoju online stranicu . Također, trenutno traje akcija na ovaj proizvod pa ga možete uloviti po 40% nižoj cijeni. 😀

Ove godine se u Zagrebu otvorio još jedan dućan u Gajevoj pod imenom Diviana Cosmetics te vjerujem da je ovaj proizvod dostupan i ondje!

Volite li bronzere? Koji su vaši favoriti?

Oglasi

Komentiraj

