Holika Holika BB kreme

BB kreme su već dosta dugo prisutne na tržištu i dosta dugo su me privlačile. Tako sam isprobala jednu od možda najpopularnijih Garnierovih, zatim Nuxe i Avon i kod svake se dogodilo isto – pretamne su mi! Mislila sam da neću pronaći BB kremu za svoj ten nikada, ali onda sam naletjela na ovaj članak drage Talishae (kod koje pokupim popriličan broj proizvoda koji me zanimaju, tako da preporučam da ju škicnete!) i zapazila Holika Holika kremu u nijansi Aqua. I kako je ta kremica jako svijetla! Oduševila sam se i naručila odmah dvije za probu (Aqua Shimmering). Otkad su stigle samo njih koristim. Osim što su me oduševile kremice, oduševio me i broj testera koje su mi poslali, a koliko ih je mogli ste vidjeti ukoliko me pratite na instagramu.

 

Prije samog reviewa ću dodati da ako tražite svijetlu BB kremu, a korejska kozmetika vam je iz nekog razloga mrska, predlažem da pogledate Yves Rocher BB kremu.

IMAG7197

A, sada se bacimo na općenite informacije o proizvodu:


Dolazi u plastičnoj ambalaži na istiskivanje, a proizvoda se dobije 40 mL.
Može ga se nabaviti na ebayu po cijeni manjoj od 5$.
Kreme dolaze u kutiji upakirane u pozamašnu količinu bubble wrapa. Preporuka je iskoristiti ih u 2 godine.

Sastav nećete moći pronaći na ambalaži niti ikakve druge informacije jer dolaze pisane na korejskom (pretpostavljam), ali zato ga na internetu nije problem pronaći:

Aqua: WATER,CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL,GLYCERIN, TALC,PEG-10 DIMETHICONE,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIMETHICONE, ZINC OXIDE, HEXYLDECYL MYRISTOYL METHYLAMINOPROPIONATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ISOAMYL LAURATE, MAGNESIUM SULFATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SILICA, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, C12-14 PARETH-3,PIPER METHYSTICUM LEAF/ROOT/STEM EXTRACT, IRON OXIDES(CI77492), PHENOXYETHANOL, ACRYLATES/DIMETHICONE COPOLYMER, JOJOBA ESTERS,IRON OXIDES(CI77491), METHICONE, PALMITIC ACID, ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINUM STEARATE,IRON OXIDES(CI77499),METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, CHRYSANTHEMUM MORIFOLIUM FLOWER EXTRACT, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER EXTRACT,LILIUM CANDIDUM FLOWER EXTRACT, ROSA HYBRID FLOWER EXTRACT,SYRINGA VULGARIS (LILAC) EXTRACT,FRAGRANCE,BUTYLPARABEN, SODIUM HYALURONATE, HYDROGENATED LECITHIN

Za aqua verziju naglašavaju ekstrakt zelenog čaja. Sama krema je obogaćena za SPF od 25.

Shimmering: Water,Cyclopentasiloxane,Titanium Dioxide (CI 77891), Cyclohexasiloxane,Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Cetyl Ethylhexanoate, Phenyl Trimethicone, Zinc Oxide (CI 77947), Glycerin,Methyl Methacrylate Crosspolymer, Neopentyl Glycol Diethylhexanoate, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Iron Oxides (CI 77492), Cetyl Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sorbitan Sesquioleate, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Glyceryl Behenate/Eicosadioate, Aluminum Hydroxide, Iron Oxides (CI 77491), Stearic Acid,Iron Oxides (CI 77499), Methylparaben, Chlorphenesin,Triethoxycaprylylsilane, Fragrance(Parfum), Propylparaben,Tocopheryl Acetate, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract, Disodium EDTA, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Phenoxyethanol, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben

Kod shimmering verzije naglašavaju puder bisera. Krema je obogaćena za SPF od čak 45. Također, kod ove verzije ćete vidjeti blagi shimmer. Ne bih mu dala značajnu važnost jer na licu jedva da dolazi do izražaja. 

IMAG7199
Gore – shimmering, dolje – aqua
IMAG7200
Gore – shimmering, dolje – aqua
IMAG7201
Gore – shimmering, dolje – aqua

Kao što vidite na slici, kreme daju umjereno do srednje prekrivanje, ali vrlo lako ih se nadograđuje. Trajnost im je vrhunska, i bez setiranja puderom preko izdržale su više od 6h. Nakon što stavim setting powder izdrže i duže. Koristim ih dva mjeseca što preko dana, što za izlaske (preko dana više volim shimmering zbog jačeg SPFa). Na njih lijepo sjedaju bronzer, rumenilo i highlight. Sastav im nije najbajniji (definitivno ne parira Nuxe ili Yves Rocher kremama, no zato su im cijene značajno manje), ali svejedno mi nisu izazvale nikakav nered na licu.

Aqua je malo tamnija, ali vrlo lako se izblenda.

Miris je specifičan, osjeti se da nije prirodan, ali nije ni neugodan. Svejedno, gubi se pri stavljanju na lice i preko dana ga zasigurno nećete osjetiti. Shimmering malo miriše na jagode što ne čudi jer mu u sastav ulazi ekstrakt jagode i grožđa. Ne znam kako bih definirala miris aquae, osobno mi je ugodan – malo umjetan miris bilja što opravdavaju ekstrakti lavande, ljiljana i ruže.

Kreme se jednako lijepo nanose prstima, beauty blenderom i kistom. Osobno preferiram kist. 

Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim kremicama i definitivno ću isprobati još koju! 

Jeste li i vi isprobali štogod korejske kozmetike?

Oglasi

7 thoughts on “Holika Holika BB kreme

    1. Kao što je navela draga Talisha dolje, ovo nisu kopije već novo pakiranje. Također, zaista ne znam koliko bi bilo isplativo raditi kopije ovako jeftinih BB krema i onda staviti istu cijenu! 😀 Kupujem kod provjerenih selera, bez brige!
      Hvala na upozorenju! 🙂

      Sviđa mi se

    1. Došla mi je obavijest samo za tvoj komentar pa me baš iznenadilo za ‘kopije’, išla sam brzo tražiti gdje sam to napisala, silly me. 😀
      Mene su ove BB kreme zaista osvojile, no nedavno sam probala ovu Yves Rocher, tako da ću vjerojatno nju uzeti na test kad ove potrošim. No, s obzirom na cijenu, kvalitetu i nijanse ne vjerujem baš da se Holika Holika neće ponovno naći kod mene. Pogotovo Shimmering!
      Tebi svakako hvala, sumnjam da bih ih naručila da nisam kod tebe vidjela! 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

