Too Faced Bon Bons

Ove godine sam od dečka za rođendan dobila jednu predivnu „dugo“ (pod navodnicima jer nije baš predugo na tržištu) priželjkivanu paletu: radi se o Too Faced Chocolate BonBons paleti sjenila. S obzirom da nije dostupna tržištu u RH, a nije je bilo ni na kojoj online stranici, kupljena je u Americi te dopremljena do mene ovo ljeto. Zahvale najboljem dečkini Marku koji mi je priuštio ovu ljepotu, a i dragom Zoranu što ju je dopremio.

IMAG7177

Paleta dolazi u kartonskom pakiranju kao na slici, uz nju dolazi i kartica s idejama za 3 looka.

mo

Sama paleta je ružičaste boje sa srčekima, čvrsta metalna, ujedno i kompaktna te se zatvara na magnet. Mogu reći da je sama ambalaža poprilično čvrsta te nema velike bojazni od slamanja sjenila. Lijepo sjeda u ruku, jednostavno se otvara, ali potrebna je mehanička sila, dakle, ne postoji mogućnost da se sama otvori dok ju npr. prenosite u torbici. Na unutarnjoj strani poklopca nalazi se kvalitetno ogledalo, povećih dimenzija s nepravilnim rubom (na donjem dijelu je ispisan naziv palete te slova prekrivaju ogledalo), ne smatram to nekim nedostatkom, štoviše, u više navrata sam koristila upravo to ogledalo prilikom dotjerivanja. 14 sjenila od 1 gram nalaze se u srcolikim panovima, a 2 highlight sjenila od 2.2 grama nalaze se u pravokutnim klasičnim panovima.

lll

U paleti se nalaze mat i shimmer sjenila, s time da prevladavaju shimmer. Sjenila za highlight su također 50:50 mat i shimmer.

 

ok
Lijeva strana palete
okp
Desna strana palete

Paleta je naručena s official Too Faced stranice na adresu u SADu, a cijena joj je preračunato bila oko 300 kn.

Proizvedena u SADu, sastavljena u Dominikanskoj Republici.

Sjenila mirišu na čokoladu! Za to je odgovoran puder biljke kakaovca koji ulazi u sastav, a cijeli sastav možete vidjeti na poleđini kutije u kojoj paleta dolazi, ali ne i na samoj paleti.

IMG-20160726-WA0002
Nazivi sjenila i sastav.

Sama sjenila su izuzetno puterasta i vrlo lako se blendaju. Mekana su, a nemaju jaki fall out i zbilja se divno nanose. Također, jednostavno se nadograđuju. Pigmentacije je dobra, vidjet ćete swatch, ali imam osjećaj da se bolje slažu s kistom nego s prstom jer na očima to izgleda puno ljepše nego swatch na ruci. Vjerujem da je to i do moje kože, izuzetno sam blijeda te svjetlije nijanse na mojoj koži ne dolaze do izražaja. Zato sam highlight swatcheve ponovila na gornjem dijelu šake. U unutarnjem kutu oka i kao highlight obrve izgledaju divno, ali na mojoj ruci se jednostavno ne vide! Žao mi je zbog toga te se nadam da ćete dobiti barem maleni dojam koliko su zapravo nijanse lijepe.

Swatchevi su rađeni bez baze, s jednim potezom prsta i suhi:

Ja sam oduševljena ovom paletom! Odlična je za večernje, a i dnevne lookove. Sviđa mi se obilje smeđih nijansi, a i ove roze. Još bih iz ove linije rado posjedovala Original Chocolate paletu.

Kako vam se sviđa ova paleta? Biste li ju htjele posjedovati?

Oglasi

5 thoughts on “Too Faced Bon Bons

Komentiraj

