Eveline anti-shine complex pressed powder

Bila sam u potrazi za dobrim “setting” puderom za cijelo lice. I pod time mislim na ovaj “pressed powder” tip, dakle ne u prahu već u kamenu. S obzirom na to da sam dosta blijede puti uvijek preferiram pudere koji su u boji kože, a opet transparentni, ako me razumijete. Za ispod očiju obično koristim Artdeco Fixing Powder, no o njemu neki drugi puta, zvijezda ovog posta je Eveline anti – shine complex pressed powder.

epp1

Neću lagati, htjela sam kupiti Physicians Formula Mineral Powder, no kako nije bilo najsvjetlije nijanse morala sam uzeti nešto drugo. I tako sam se ja bacila na swatchanje i nekako mi je Eveline zapeo za prstom. Dosta me oduševio na prvi dodir. Jako je mekan i puterast, a lijepo se stapa s kožom. Vođena mišlju: prvi dojam – najbolji dojam, uzela sam Eveline. Kupljen je u Zadru te kako sam cijeli dan provela na suncu sa swatchevima nekih pudera na gornjem dijelu šake primijetila sam da je na mjestima gdje su bili drugi (npr. PF) koža bila masnija i grublja, dok je na mjestu Evelinea koža ostala suha i nježna. I to je bio tren kad sam znala da ćemo se ovaj puder i ja složiti!

epp4

Moram priznati da sam prije od ovog brenda koristila samo lakove za nokte i to samo one Nail Therapy, no nakon ovog pudera vjerujem da ću još malo škicnuti njihov štandić s kozmetikom.

14 grama proizvoda dolazi u crnoj posudici s prozirnim poklopcem na odvrtanje. Samo pakiranje nije pregraciozno te ne vjerujem da bi preživio pad. Da će se sam otvoriti u torbici, u to pak čisto sumnjam (osim ako vam  nije prije pao na pod). Ukoliko imate neku Z-paletu u kojoj držite ovakve proizvode, onda imam dobru vijest: čini mi se da je pan vrlo lako odvojiv. Nisam pokušavala, ali vidim da ima neku rupicu s donje strane koja bi možda služila tome, ako netko pokuša slobodno javite dojmove! Puder dolazi zalijepljen malenim salotejpom te vrlo lako možete vidjeti da li je bio otvaran prije kupovine.

Nijansa koju sam ja uzela je 32 Natural, to je ujedno i najsvjetlija nijansa. Cijena u Kozmu joj je oko 40 kn.

epp5

Na poleđini proizvoda možete vidjeti opće informacije kao i sastav:

epp3

Ovo mineralno ulje me ne oduševljava, ali nekako se i treba prilijepiti za kožu. Lijepo je što nema parabena ali je zato obogaćen puderom kakovca i uljem lista kamilice!

Moram priznati da mi se jako sviđa ovaj puder. Odlično radi svoj posao. Lijepo se stapa s puderom ili BB kremom, a također, ukoliko samo želite smanjiti sjaj na licu možete ga nanijeti samog direktno na kožu. Koža će vam biti nježnija i matirana. Ukoliko tražite dewy efekt i nanesete neki puder dewy finisha ispod, ovaj puder neće to prikriti i promijeniti da sve bude mat. On samo drži sve na mjestu i sprječava izbijanje nepoželjnog sjaja. Meni je trajao cijeli dan, kako na ruci tako i na licu preko BB kreme. Kako se dobro stapa možete vidjeti na slici ispod:

epp6
Na sredini ruke, to je nerazmazani swatch

Još bih samo dodala da ima uočljiv miris. Mislim da se to osjeti parafin jer me lagano podsjeća na klasičnu nivea kremu, samo što je njen ugodniji, a ovo je dosta umjetno rekla bih. No osjetit ćete miris samo ukoliko stvarno stavite nos nad puder, kad ga nanosite na lice i tokom dana nema mirisa.

Moj kompletan dojam je: obožavam ovaj puder! Odlično obavlja svoj posao i oduševio me. Vjerujem da mi je ovo postao favorit među proizvodima ovog tipa. Jedino što zamjeram je ambalaža, voljela bih da je malo kvalitetnija.

Oglasi

4 thoughts on “Eveline anti-shine complex pressed powder

  1. Nevjerojatno koliko Eveline ima kvalitetnih proizvoda, sudeći po mnogim pozitivnim recenzijama, a po povoljnim cijenama. Osobno nisam koristila ništa drugo osim lako za nokte za brži rast, ali ne znači da neću. Ovaj puder mi se čini jako privlačnim, osim naravno mineralnih ulja u sastavu.

    Sviđa mi se

Komentiraj

