Maybelline brow satin

Već sam si dugo razmišljala kupiti neku olovkicu za obrve, inače sam naučena na Sleek browduo kit koji mi je taman po nijansama i lijepo sam se naučila koristiti ga. No, kako to biva u svijetu kozmetike – uvijek se treba isprobati nešto novo! Razmišljala sam o ABH defineru ili wizu, ali kako sam pročitala da dosta često pucaju sam ih stavila na listu čekanja i u međuvremenu se odlučila na Maybelline brow satin u nijansi medium brown. Osim toga postoje još dvije nijanse (blond i black, vjerujem).

imag7398

Što se tiče općenitih podataka o proizvodu: gramaža nigdje ne piše, a cijena je oko 45 kn u svim drogerijama.

Sastav je naveden na proizvodu:

imag7410
Nadam se da mi nećete zamjeriti što nisam prepisala sastav!

Voljela bih izdvojiti ricinusovo ulje koje je u sastavu dosta visoko po zastupljenosti, ono bi trebalo potaknuti rast dlačica te vjerujem da bi ova olovka odgovarala nekome tko ima prorijeđene obrve koje treba popuniti.

Olovka je dvostrana, s jedne strane je sama olovka na odvrtanje, a s druge strane je sjenilo u aplikatoru. Sviđa mi se što je s druge strane još jedan proizvod, a ne samo četkica.

imag7399

Što se tiče same olovke, ja sam zadovoljna. Boja mi nije skroz sjela, voljela bih da imaju širi spektar nijansi jer vjerujem da djevojke s crvenom kosom neće baš pronaći nešto za sebe. Nijansa medium brown zapravo nije ni dovoljno topla, a ni potpuno hladna (u nekoj zlatnoj sredini je, tako da ju mogu iskoristiti djevojke oba podtona). Voljela bih navesti da ja imam dosta pune obrve i za popunjavanje mi je čist solidna, ali ne vjerujem da bi nekome tko “nema” obrve odgovarala jer je dosta gruba i ne klizi uz kožu. Sjenilo lijepo sjeda na olovku i popuni nedostatke.

Swatch:

imag7403

Mislim da se na swatchu vidi da je olovka malo grublja i da se ne nanosi skroz ravnomjerno.

Meni je olovka super, ali zato što su moje obrve dosta punije. Nekome tko zaista treba iscrtavati obrve ovu olovku ne bih preporučila, ali zato za popunjavanje je i više nego odlična!

Jeste isprobali ovu olovku? Kakvi su vaši dojmovi?

Oglasi

7 thoughts on “Maybelline brow satin

  1. Nisam isprobala ovu olovku jer mi nažalost nisu sjele nijanse. Kažu da je Nyx-ov micro brow pencil dupe za ABH brow wiz, nije ovoliko krut, a imaju i dobar izbor nijansi. Meni je ipak mrvicu draža pomada, ali moje obrve su neke škrte, blago tebi 😀

    Sviđa mi se

    1. Čula sam za nyx, ali ipak sam uzela ovu zbog sjenila na drugoj strani. Meni je baš stigla pomada (caramel) i već sada sam oduševljena! Mislim da će, što se tiče raspona nijansi, ABH uvijek biti no.1.
      Blago meni dok ne moram čupati, da, haha. 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

