Colourpop Liquid Lipstick

Nisam mogla odoljeti nedavnoj akciji Colourpopa s besplatnom poštarinom za zemlje izvan SAD-a te smo se frendica i ja (pozz Tomke <3) složile i naručile ponešto stvarčica. S moje strane odluka je pala većinom na proizvode za usnice, 2 lippie stixa, 1 tekući ruž, 1 olovka za usnice i 1 highlighter.

Ako pratite beauty zajednicu na youtubeu, vjerojatno znate koliko je ovaj brend popularan preko Atlantika. Naime, radi se o američkom brendu s tvornicom smještenom u Los Angelesu gdje se odvija proizvodnja, a i osmišljavanje formula. Vjerojatno se upoznati, ukoliko pratite Kardashian obitelj, da se Kylie lip kits proizvode u istom laboratoriju kao Colourpop te da im je formulacija podjednaka, ali cijena i ne toliko.

treca

U sljedećih par postova ću vam predstaviti proizvode koje sam naručila i svoje dojmove o istima. Za prvi post sam se odlučila na tekući ruž jer sam njega već u par navrata isprobala i spremna sam prenijeti svoje misli!

Nijansa koju sam odabrala je Tulle.

peta

Cijena ovog ruža je 6$, odnosno nekih 40 kn. Proizvoda se dobije 3.2g, dolazi u kartonoskoj kutijici, sama ambalaža proizvoda je standardna (plastična) sa spužvastim aplikatorom srednje veličine. Na proizvodu je hologramski napisano ime brenda i još neke informacije, međutim ta slova se brzo izbrišu. Proizvedeno u Americi.

Sastav proizvoda je naveden na kutiji, ali moram napomenuti da je ovo jedini proizvod od svih koje sam naručila da ima naveden sastav proizvoda:

cetvrta

Prvo kad sam isprobala ovaj proizvod me osvojila boja! Zagasita kombinacija smeđe i crvene koja savršeno odgovara za jesenje lookove. U zadnje vrijeme vrlo rijetko se igram sjenilima s obzirom da se rano budim, onda vrlo rado naglasim usnice.

Swatch:

sesta
Ostale swactheve colourpopa sam odlučila sačuvati za daljnje postove. 😀

Ruž se nanosi vrlo jednostavno. Meni je dovoljno jednom uroniti u proizvod kako bih prekrila cijele usnice. Također, pigmentacija je odlična, nije potrebno prijeći usnice više puta, nanosi se vrlo ravnomjerno. Suši se potpuno mat, ali moram priznati da mu treba duže da se osuši nego neki drugi ruževi koje imam, par minutica, ništa strašno. Formula mi odgovara, nisam primijetila da mi osuši usnice ili da ga osjetim na usnicama nešto previše tokom dana, da bi mi smetao.

Kako izgleda na usnicama:

prva

Dosta je tamna nijansa, ali izgleda vrlo lijepo.

Što se trajnosti tiče, stavila sam ga u 05:30h ujutro i do 15:00h je izdržao, s time da sam pila nesscafe i jela u pekari. Nisam ga popravljala niti jednom. Na kraju je izgledao ovako:

druga

Voljela bih napomenuti da boja nije toliko izbllijedila koliko je sunce se pojavilo točno u tom trenu kad sam slikala kako izgleda nakon nošenja od nekoliko sati. Malo izblijedi, i mrvicu se zgruda s unutarnje strane usnica, no ja mislim da je sve u svemu odlično izdržao!

Moji dojmovi su u svakom slučaju jako pozitivni! Za tu cijenu ovaj ruž zaista nudi odličnu pigmentaciju, izdržljivost i dobru formulu koja meni, osobno, jako odgovara. Također, mislim da je izdržljivost zaista solidna. Zasigurno ću tokom sljedeće besplatne poštarine naručiti još koji!

Jeste vi iskoristili besplatan shipping? Jeste već isprobali colourpop kozmetiku ili imate želju?

Oglasi

6 thoughts on “Colourpop Liquid Lipstick

    1. Vidjela sam i negativne dojmove o ovoj formuli, ali nadam se da će tebi, kao i meni odgovarati!
      Što se tiče njihove poštarine, užas, ja sam već jednom napunila košaricu i odustala, ali svejedno me s besplatnom poštarinom stigla carina. Nikako naprijed! 😀

      Sviđa mi se

    1. Šteta što nisi, zbilja je posebna boja, sljedeći put obavezno!
      Mene, recimo, uopće ne isušuju, sjela mi je formula perfektno! A, koliko sam zadovoljna trajnošću možeš vidjeti na drugoj slici swatcha. Definitivno uzimam još ovih ruževa slj. put! 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

