Body Shop Body Butter

Kako počinje ovo grozno razdoblje vjetrova, hladnoće i isušivanja kože trebamo se opremiti sa što većim brojem ulja, losiona i raznoraznih drugih mazalica, kako za lice tako i za kožu tijela.

U nedavnoj posjeti Grazu (iako je plan bio samo Zotter stigli smo prošetati malo gradom) naletjeli smo na Body Shop dućan. Imali su velik broj akcija te je bilo šteta ne kupiti barem jedan proizvod, odluka je pala na maslac za tijelo s borovnicom.

imag8112

Body Shop je inače britanski brend sa sjedištem u Londonu, svoj rad započinju 1976. Proizvode ne testiraju na životinjama, a podržavaju Community Trade program. Partneri su L’Oreala (tako da ih očekujem uskoro u RH s obzirom da je Kiehl’s već tu :D). Cijena ovog maslaca je 20 eura (cca 150 kn), a na sniženju je bio 12 eura (cca 90 kn). Znam da se Body Shop proizvode može kupiti u Austriji i Njemačkoj (bliže nama), a što se tiče online kupovine – nisam pronašla gdje ima njihovih proizvoda, tako da ako netko zna molim u komentare! :))

Proizvod dolazi u  plastičnom pakiranju na odvrtanje usklađenom s bojom “glavnog” sastojka. Moje je plavo kao i borovnica! Mililitraža proizvoda je 200 mL, (192 g).

imag8113

Proizvod je bijele boje (prljavo bijele usudila bih se reći). Konzistencije maslaca (opravdava naziv). Takav maslac se zapravo vrlo jednostavno razmazuje po koži (imala sam male nesigurnosti što se toga tiče, hoće li se tako čvrst razmazati, ali bez brige). Upija se dosta brzo u kožu te obećaje hidrataciju tokom 24h. Ne znam je li to istina, ali ukoliko bih ga nanijela večer prije tokom sljedećeg dana mi je koža zaista bila mekša i zdravija. Potrebno je vrlo malo proizvoda da biste postigli željeni efekt te vjerujem da će mi ova posudica trajati dosta dugo. Moram naglasiti da je miris proizvoda dosta intenzivan (kako samostalno tako i na koži – zadržava se dugo, ali ne interferira s parfemom!). Kod mojeg se zaista divno osjeti borovnica, toliko divno da su navesti na posudici da nije “za jelo”. 😀

Sastav:

imag8115

Sastav je raznoliki, ali ono na čemu oni inzistiraju je hladno prešano ulje sjemenki borovnice (što me malo razočaralo vidjevši da se u sastavu nalazi tako nisko – Vaccinium Myrtillus Seed Oil, što znači da ga je u samom maslacu dosta manje). Borovnicu sam izabrala zato što inače djeluje pozitivno ne neutraliziranje crvenila (a moja koža je dosta osjetljiva po pitanju crvenila, još blijeda to zaista dolazi do izražaja). Ovaj EDTA kao konzervans me ne veseli (više ga volim u epruveti no na koži), ali barem nema parabena :’D.

Sve u svemu sam jako zadovoljna jer maslac se lijepo slaže s homeostazom moje kože, čak sam ga uvrstila mrvicu ispred Dream Cream losiona od Lusha koji je inače moja najdraža mazalica za tijelo. No, mislim da ih neću stavljati u isti koš jer su različiti proizvodi (maslac i krema).

Jeste isprobali što od Body Shop proizvoda? Kako vam se čini? Koristite li losione/ulja/maslace u ovo vrijeme?

 

Oglasi

2 thoughts on “Body Shop Body Butter

  1. Obozavam TBS maslace i isprobala sam poprilican broj. Najdrazi mi je moringa veda. Malo jesu skuplji ali opravdavaju svoju cijenu. Ja sam ih najcesce kupovala na akciji 2+1 gratis. Svakako je prakticno sto imaju i manja pakiranja koja su jeftinija.

    Sviđa mi se

Komentiraj

