Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow

Nedavno sam u posjetu Grazu uspjela uloviti nešto slobodnog vremena za make-up shoppingiranje te tako uletjela u Kiko dućan (za koji nisam znala da ondje postoji) i odlučila se za dvije stvarčice, od kojih je jedna ovo sjenilo u sticku koje me vrlo ugodno iznenadilo.

imag8116

Proizvoda se dobije 1.64 grama, dolazi u crnoj kutijici na kojoj piše sastav. Sjenilo se nalazi u Sticku i proizvedeno je u Italiji. Cijena mu je bila na sniženju oko 3€, sniženo sa 6.90€ – odličan ulov!

Sastav je naveden na poleđini kutijice:

imag8117

Nijanse nemaju nazive, ali ona koju sam ja izabrala dolazi pod brojem 05 i radi se o shimmer rusty red nijansi metallic prizvuka. Inače obožavam ovakve nijanse preko cijelog kapka.

imag8118

Iz Kiko Cosmetics obećaju da je ovo sjenilo postojano na kapku do 8h bez transfera. Iako uvijek ispod sjenila koristim Artdeco bazu za sjenilo, mogu potvrditi da čak i bez baze se drži zaista dugo i ne preslikava se. No, ja nemam masne kapke tako da imate to na umu.

imag8119

Ovakva vrsta sjenila je vrlo jednostavna za korištenje, samo ga nanesete direktno i voila, spremni ste za polazak. Također, uvijek je poželjno izblendati oštre rubove, a meni s Ecootools kistom za blendanje to uopće nije problem, neovisno nosim li ga samo ili u kombinaciji s nekim drugim sjenilima.

imag8120

Swatch:

imag8123

Što se tiče mojih dojmova, mogli ste naslutiti da su vrlo pozitivni. Ugodno me iznenadila trajnost i pigmentacija te bih voljela isprobati druga sjenila iz ove linije, konkretno me zanima jesu li i matt nijanse dobre kao ova shimmer.


Kako Vam se čini ovo sjenilo? Volite li Kiko kozmetiku?

Oglasi

3 thoughts on “Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow

Komentiraj

