Colourpop Lippie Pencil

Iskreno mi je žao što zapuštam blog, to nije zato što više ne planiram pisati, nego sam trenutno u fazi gdje moram blog staviti na drugo pa i treće mjesto. Inače se trudim objavljivati jednom tjedno, a trenutno je to jednom mjesečno. Potrudit ću se na praznicima nadoknaditi ponešto!

Dok iščekujem novu pošiljku Colourpopa, objavit ću recenziju jednog njihovog proizvoda koji i nije tako aktualan u našoj beauty zajednici. Radi se o olovci za usnice.

imag7996

Lippie Pencil koju sam ja uzela je u nijansi Grunge, a koliko volim samu nijansu vam može reći i činjenica da sam u novoj pošiljci naručila Lippie Stix u istoj nijansi. 😀

Proizvoda se dobije jedan gram (1.0 g) za cijenu od 5$ što je nekih 36 kuna (trenutno je na popustu pa košta 4$ odnosno 29 kn). S time da im je shipping bezobrazan, a ukoliko je free, onda je carina bezobrazna – tako da se pazite!

Sastojci su navedeni na njihovoj stranici, ali za znatiželjne ću ih navesti ovdje:

MATTE DIMETHICONE, CERESIN, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYETHYLENE, TOCOPHEROL, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, STEAROXY DIMETHICONE, BHT, ALUMINUM CALCIUM SODIUM SILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE,SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, SILICA, ALUMINA, TIN OXIDE, [+/- RED 7 LAKE (CI 15850),(RED 7, CI 15850),(RED 30 LAKE, CI 73360),(IRON OXIDES, CI 77491),(IRON OXIDES, CI 77492),(IRON OXIDES, CI 77499),(RED 6, CI 15850),(RED 28 LAKE, CI 45410),(RED 28, CI 45410),(RED 27 LAKE, CI 45410),(RED 21, CI 45380),(RED 21 LAKE, CI 45380),(MANGANESE VIOLET, CI 77742),(YELLOW 10 LAKE, CI 47005),(YELLOW 5 LAKE, CI 19140),(YELLOW 6 LAKE, CI 15985),(BLUE 1 LAKE, CI 42090),(MICA, CI 77019),(BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 77163),(TITANIUM DIOXIDE, CI 77891),(BRONZE POWDER, CI 77400),(COPPER POWDER, CI 77400),(RED 33, CI 17200),(CARMINE, CI 75470),(RED 40 LAKE, CI 16035),(RED 36, CI 12085),(ORANGE 5, CI 45370),(RED 6 LAKE, CI 15850),(RED 22, CI 45380)]

imag7997

Radi se o jednoj nude nijansi, za koju bih rekla da je savršen omjer crvene i smeđe. Matte finisha je. Izrazito kremaste teksture prilikom nanošenja, ali se ubrzo osuši na usnicama te izgleda kao matte ruž. Osobno sam ju koristila samu i izdržala je 5 – 6 sati bez konzumiranja hrane, uz piće iz čaše. Hranu ne izdrži nikako, ali ju je jednostavno popraviti.

imag7999

Ono što bih još navela, iako je napravljena od plastike, ova olovka se šilji i to vrlo lagano! Ispočetka sam bila skeptična i pokušavala ju vrtjeti na sve strane, ali na kraju sam shvatila kako doći do proizvoda – tip za sve koji planiraju naručiti Colourpop olovke; one se šilje! 😀

Swatch:

imag8026

Swatch na usnicama:

imag8023

Moji ukupni dojmovi:

Vrlo sam zadovoljna ovim olovkama, pogotovo rasponom nijansi, no moram priznati da su mi Essence olovke za usnice ipak favorit – od teksture, trajnosti do cijene. No, ukoliko me zanima posebna nijansa s Colourpopom definitivno ne mogu pogriješiti; odrađuju svoj posao kvalitetno, no da su bolje od Essencea – nisu. 🙂

Kako Vam se čini ova olovka? Jeste li već isprobali Colourpop olovke ili druge proizvode?

 

Oglasi

3 thoughts on “Colourpop Lippie Pencil

Komentiraj

