Favoriti 2016. – dekorativa

Viđam puno postova na ovu temu te sam i sama odlučila prikupiti proizvode koje sam tek počela koristiti u 2016. te koji su me toliko oduševili da ću ih nastaviti koristiti i u 2017., a vjerojatno i dulje!

Pa, krenimo:

2016f-2

Možemo započeti s onim glavnim, a to su puderi/podloge. Ove godine su, što se tekućih podloga tiče, bez daljnjega pobjedu odnijele

  • HolikaHolika BB kreme, o kojima ste mogli čitati u ovome postuAqua verzija me je posebno osvojila te je naručena ponovno, a zato se na gornjoj slici i presijava jer još nije skinuta zaštitna folija s nje.
  • KIKO Radiant Fusion mi je bacio u zaborav sve matirajuće pudere koje sam isprobala. Njegova nježna puterasta tekstura licu daje svjež i zdrav izgled i ne izgleda “cakey”.
  • ARTDECO translucent powder je po meni najbolji puder ove vrste koji sam isprobala. Koristim ga za settiranje korektora ispod očiju, a ponekad i cijelog lica. Također, odličan je za “bake” tehniku.

2016f-3

Što se tiče pred i post proizvoda prilikom nanošenja pudera, tu su se našli:

  • Maybelline baby skin primer koji je odličan drogerijski, silikonski primer za ublažavanje pora i sprječavanje nakupljanja pudera u borama “smijalicama” oko usnica.
  • NYX matte finish fiksator je odlično držao sve pod kontrolom, dodatno sprječavajući nakupljanje pudera na nepoželjnim mjestima, a o njemu ste mogli čitati ovdje.

2016f-1

Po pitanju maskare, ni ove godine nitko nije mogao skinuti s trona

  • Lancome Hypnose Drama koja mi je najdraža već duži period.

Čini mi se da sam za obrve ove godine pronašla zaista odlične proizvode koji se i vrlo lijepo nadopunjuju, radi se o:

  • Maybelline Color Satin olovci i sjenilu, o kojima ste mogli čitati ovdje.
  • ABH Pomade  u nijansi Caramel, o kojoj ste mogli čitati ovdje.

2016f-5

Ove godine nas je Müller oduševio činjenicom da je u stalnu postavu na svoje police na Trgu Josipa Jelačića uvrstio Sleek kozmetiku, naravno da sam odmah pohitala vidjeti što se nudi te izabrala proizvode koji su obilježili 2016:

  • Sleek Blush by three u nijansi Lace će vjerojatno biti moja najdraža paletica rumenila duži period, a o njoj ste mogli čitati ovdje.
  • Matte Me tekući ruževi mi više ipak nisu najdraži, ali moram spomenuti ove predivne dvije nijanse Old Hollywood i Fired Up koje su predivne tamne crvene. Inače su Sleek tekući ruževi jedni od trajnijih koje sam probala.
  • Iako nisu ovdje na slici, jako sam voljela kroz 2016. sleekove obične ruževe.

2016f-6

Također nas je ove godine i Colourpop oduševio, i to međunarodnim shippingom, ali isto tako nas je i razočarao visokom cijenom ili poštarine ili carine. Bez obzira na to, nisam odustala od narudžbe te su se neki proizvodi našli među top 2016:

  • Ultra Matte Liquid Lipstick je razlog zašto Sleek više nisu na tronu! Ova formula je za moje usnice najbolja koju sam probala do sada, možda drugima nije, ali meni zaista odlično odgovara, konkretno na slici je nijansa Tulle čiji post možete vidjeti ovdje.
  • Lippie Stix iako se odlikuju malom gramažom su vrlo kvalitetni i praktični ruževi koji su mi začinili 2016., a možete o njima pročitati ovdje.
  • Lippie Pencil je olovka o kojoj sam nedavno pisala ovdje i koja nije bolja od Essence olovčica za usnice, ali ima zaista posebnu nijansu; Grunge.

2016f-4

Kakvi bi to favoriti bili bez paletica? Upravo zato sam izdvojila dvije najdraže, a to su:

  • Too Faced Bon Bons, čvrsta, kompaktna s predivnim ogledalom i predivnim mirisom. Nijanse su skrojene po meni, sve što je potrebno za everyday dnevni look ili neki malo jači večernji. Odličan omjer matt i shimmer sjenila. O njoj ste mogli čitati ovdje.
  • MUG ft. MannyMua, jednom kad probate MUG sjenila više se ne možete vratiti na staro. 😀 Odluka za 2017. je napraviti svoju Z paletu koja će uključivati najviše MUG sjenila. Ona koja je Manny birao ovdje su bombastična. Svoj post zaslužila je ovdje.

2016f-7

Osim Müllera u 2016. nas je oduševio i Kozmo uvodeći na svoje police Physicians formula, a kako je ova godina bila godina highlightera, tako su se i kod mene mahnito kupovali, a pobjedu za najbolje je upravo odnio PF:

  • Shimmer Strips kockica je najbolji highlighter koji sam ikad probala, a nikako da napišem post o nj. Nema onaj vidljivi shimmer nego je zaista igra svjetla i sjene. Unutra su različite nijanse te možete imati highlight ovisno o raspoloženju.
  • Pearl Powder je predivan highlighter koji se može nadograditi iz suptilnog svakodnevnog do večernjeg zavodničkog. Fotoaparat ga posebno voli, a post je zaslužio ovdje.
  • Bronze Booster u svjetlijoj nijansi je moj najdraži bronzer i apsolutno nema drugog bronzera za mene! O njemu ste mogli čitati ovdje.

2016f-8

Zaista ne bi bilo fer da ne spomenem najčešće korištenje ruževe u 2016. koji su možda čak i moji najdraži općenito, a to su NYX Soft Matte Lip Creams, a nijanse koje volim su: Amsterdam, Madrid, Athens, Copenhagen, Morocco. Neki od njih su dobili svoj post ovdje.

Za kraj par kistića:

2016f-9

Za lice tu je Morphe M439 koji je apsolutni must have za blendanje pudera. Što se tiče kistića za blendanje sjenila, ove godine sam se upoznala sa Zoeva i ne znam zašto sam tako dugo čekala – u 2017. definitivno moram dopuniti kolekciju. Na slici su (odozgo) 221 Luxe soft crease, 230 Luxe pencil i 225 Luxe eye blender. 


To bi bilo to, probrana ekipa 2016. Moram priznati da sam zadovoljna što za većinu proizvoda imam recenziju. Imamo li koje zajedničke favorite?

Oglasi

6 thoughts on “Favoriti 2016. – dekorativa

Komentiraj

