Favoriti 2016. – Preparativa

Prvi post u 2016. će mi biti jedan throwback na 2016., iako je se svi želimo riješiti, ovaj post jednostavno nisam stigla napraviti ‘prošle godine’. 😀

Kao i za dekorativnu kozmetiku, skupila sam proizvode koje sam tek otkrila i počela koristiti u 2016., s možda pokojim ‘nenadmašivim’ starim favoritom.

Krenimo!

fav16-prep1

Iako su mi Lush maske za lice najdraže, što se tiče peel – off, tu su pobjedu odnijele AVON planet spa, konkretno s bijelim čajem i kineskim ginsengom. Volim ove maskice jer mi ne zatežu kožu, jednostavno se skinu, očiste i revitaliziraju. Koža mi je življa i make-up bolje sjeda na nj.

fav16-prep4

Za njegu lica tu se noći našlo Trilogy Rosehip Oil koji je već obnovljena kupnja i zaslužio je svoj vlastiti post ovdje, gdje ćete moći pročitati koliko ga volim i zašto. Inače ulja za lice više volim koristiti noću, iako ovo nije ni toliko masno. Hrani kožu i bori se s nepravilnostima.

Najdraža hidratantna krema za lice je Afrodita hydra thermal. Tu kremu koristim noću/danju, ljeti/zimi i uvijek djeluje jednako! Dok je koristim nema perutanja kože, zatezanja, crvenila. Koža je glatka, meka, nahranjena i odlična je podloga make-upu. Svakako preporučam.

fav16-prep2

Ove godine nas je dolaskom oduševio Kiehl’s i iako su svi odmah poludjeli i obavili shopping, moram priznati da me nije uhvatila ta groznica već sam malo pričekala. Iako sam izbjegla gužve, nešto kasnije sam se upoznala s divotom ovih proizvoda. Konkretno čistači za lice, gel i tonik. Toliko malo je potrebno ovih proizvoda da bi izvršili svoju namjenu. A, lice je toliko čišće nego s bilo kojim drugim proizvodima. Postali su obavezna večernja rutina.

fav16-prep7

Od tuširalica tu su Le petit Marseillais koje volim zato što su ugodna mirisa i nježni. Bili su najčešće korišteni prošle godine i ne vjerujem da će tokom 2017. doći do velikih promjena na ovom nivou. 🙂

fav16-prep3

Za tijelo sam najviše koristila The Body Shop maslac za tijelo s borovnicom čiji post ste mogli pročitati ovdje. Jednostavno odlična mazalica za tijelo, miris fantastičan, koža mekana, crvenilo smanjeno (pogotovo nakon epilacije). Definitivno moram nabaviti još primjeraka.

2016. sam prvi put kupila Nuxe suho ulje bez zlatnih čestica i moram priznati da iako jako volim glitter ljeti, neki put jednostavno želim samo njegu i “matt” ten. Ovo je najbolje ulje od svih njegujućih ulja za tijelo koje sam isprobala.

fav16-prep6

Moja kosica je prošle godine dobila jedan divan novi tretman otrivši regenerator za kosu koji je bacio sve druge u drugi plan, to je JASON regenerator. Postoje različite varijante, ali je meni ova s vitaminom E najdraža jer najfinije miriši, o nj. sam čak pisala ovdje.

fav16-prep5

Iako je ovo stari proizvod AVON daily shine serum protiv ispucalih vrhova, u 2016. je dobio novo ruho te sam zaključila da prema tome zaslužuje biti u ovim favoritima (osim toga, nema mu ravna!).

Jedna malo novija prinova je Macadamia No Tangle četka za kosu. Tu četku sam tako dugo htjela, ali bih uvijek odustala jer za mene, koja se zaista ne češljam već dozvolim kosi da bude u svom grunge David Coverdale 80.ih stilu, je to ipak malo previše. Međutim, draga dečkova majka mi je poklonila ovu četku (možda joj se nije sviđala moja Coverdale frizura? :D) i sad sam k’o princeza, 100 poteza ujutro, 100 navečer. Zbilja se vidi promjena jer imam manje ispucalih vrhove i puno manje čupa od klasične četke.

fav16-prep9

Za kraj ćemo spomenuti Nivea fresh natural dezodoran koji ima, meni osobno, jedan od najboljih mirisa koje dezodoran ima, a da nije napadan. Sanex mi je dugo bio top 1, no koža se zasiti te treba malo mijenjati.

Yves Rocher piling za stopala mi je prošle godine bio najdraži, granulice nisu prevelike, taman da skinu viša kože. Kako sam češće u visokim petama, večernje kupke/oaze za stopala su mi neizbježne!


I to bi bilo to. Kako vam se sviđaju moji favoriti? Dijelimo li koji? 🙂

Oglasi

2 thoughts on “Favoriti 2016. – Preparativa

Komentiraj

