Maybelline The Rock Nudes

Čula sam pozitivne i negativne komentare o Maybellineovim paleticama i jako sam ih htjela isprobati (barem jednu) s obzirom da ipak slovi za bolju drogerijsku paletu sjenila. Bilo, kako bilo, nije nikada došla na red (niti jedna iz Maybellineove postave) dok me za Božić moja draga kumica nije iznenadila! Ako me netko zna – onda je to ona! ❤

maybellinerocknudes

Paleta je čvrsta, kompaktna i otvara se na škljocaj. Paleta se može kupiti, vjerujem, u svim drogerijama koje drže Maybelline asortiman. Cijena je oko 80 kn, no ne držite me za riječ! Proizvoda se dobije 9.6 grama za 12 sjenila, što je 0.8 grama po sjenilu, po meni, sasvim solidna količina.

Na pozadini osim mogućnosti kako iskoristiti ova sjenila stoji i sastav:

maybellinerocknudes2

Uz ovu paletu se dobije kist/aplikator koji vjerujem da je upotrebljiv ukoliko nemate ništa bolje kraj sebe.

maybellinerocknudes5

U samoj paleti se nalazi 12 sjenila, vrlo zanimljivih kombinacija boja, postoje crease nijanse, smokey nijanse, highlight te razbijena monotonija nude nijansi sa zlatnom i plavom!

maybellinerocknudes6

 

Odnos shimmer:matt je 5:7, s time da jedna nijansa nije niti jedno niti drugo.

maybellinerocknudes4
m oznaku imaju matt nijanse

Prva nijansa u donjem redu, iako je označena sa u sebi zapravo ima čestice glittera koje su vidljive samo u panu, ali ne i na kapku.

Swatchevi:

maybellinerocknudes7
zamjetit ćete kako se u prvoj nijansi u donjem redu ne vidi glitter

Moj osobni dojam je da je ovo zaista odlična paleta drogerijskog ranga. Pigment treba ipak malo više graditi, ali s obzirom da su puterasta se lako blendaju. Svjetlije nijanse će trebati podosta nadograđivati, zaista ćete trebati umočiti kistić par puta i žestoko se potruditi da biste vidjeli boju. Trajnost im je uz Artdeco bazu na mojim kapcima – cjelodnevna, što je 5+. Skidaju se vrlo lako uz pomoć micelarne ili vlažnih maramica za odstranjivanje make-upa. Nisam primijetila znatnu količinu fallouta.

Mislim da je ova paletica odlična za put jer je vrlo malena i lako stane u bilo koju kozmetičku torbicu, a s njome možete napraviti odličan dnevni ili pak malo jači večernji look.

 


Kako vam se sviđa ova paletica? Jeste li već isprobali Maybelline palete sjenila? Koji su vaši dojmovi? 🙂

Oglasi

4 thoughts on “Maybelline The Rock Nudes

Komentiraj

