MUG Morocco

Iako sam isprva mislila ne pisati o mono sjenilima, jedno me ipak “obuzelo”. Ne znam da li ste ikada bili u potrazi za savršenim crvenim sjenilom, dakle ono brick red, ali ako jeste, onda ste zasigurno naletjeli na muke, barem po našem hrvatskom tržištu. No, ostvarenjem međunarodne trgovine i taj se problem da riješiti s, možda, najpopularnijim brendom u svijetu sjenila: Make up Geek. Nijansa sjenila koje ću vam predstaviti je Morocco i to je ono moje savršeno crveno sjenilo.

mug mor

Radi se o 1.8 g proizvoda koji dolazi samostalno u panu na magnetić, predivđenim za umetanje u magnentu paletu. Dolazi dobro zaštićeno u dva kartončića, cijena mu je 5.70€ na beauty bayu gdje sam ga ja kupila.

Na pozadini se nalaze osnovne informacije kao što su – prozvedeno u SAD-u i cruelty free; i sastav sjenila:

mug mor ingr

Veličina pana je O.K., veća od pana iz Sleek paletica, a nešto manja od Morphe – negdje zlatna sredina.

mug size
Ovdje možete vidjeti usporedbu pana s mojim prstićem (radi se o kažiprstu), ali imajte na umu da su moje ručice dosta malene. 🙂
mug morocco eyepan
Kako nisam planirala isprava pisati o ovome sjenilu, nije skroz netaknuto na slici, nadam se da mi nećete zamjeriti! 🙂

Samo sjenilo je zaista predivno! Mislim da o pigmentaciji/trajnosti/kvaliteti MUG sjenila nije potrebno ništa govoriti – svi koji su probali znaju da su vrhunska, a oni koji nisu – ma što čekate?! 😀 Ja sam općenito zaista zadovoljna kvalitetom MUG sjenila i vjerujem da ću nastaviti koristiti njihove proizvode. Traju mi dulje nego druga sjenila bez baze, no ipak volim koristiti artdeco bazu za sjenila – sigurnija sam s njom, a i sjenila bolje izgledaju. Također, navela bih da je pigmentacija zaista vrh, što ćete vidjeti na swatchu. Odlična je nijansa za cijeli kapak ili za pregib (ja ju trenutno volim nositi u pregibu uz dodatak neke toplije smeđe nijanse – kao neki sunset đir).

Swatch:

mug morocco swatch

Uvijek mislim da swatch govori više od riječi pa ako volite crvena sjenila – vjerujem da je Morocco definitivno potrebno u vašoj kozmetičkoj torbici. 5+ od mene!


Koristite li MUG sjenila, jeste li zadovoljni njima? Volite li crveno sjenilo na očima?

Oglasi

Komentiraj

