Kistovi s Wisha

Nedavno me dragi iznenadio s kistićima naručenim s wisha, s obzirom na cijenu nije očekivao veliku kvalitetu te je pretpostavio da će služiti samo kao ukras u mom kozmetičkom kutku, ne moram niti govoriti za cijenu od dolara da sam ja očekivala nešto više od toga. No, pretpostavljate da s obzirom na to da danas pišem o tim kistićima se nešto promijenilo. 😀 Što me konkretno nagnalo da ih počnem koristiti – nisam sigurna, ali s obzirom na “popularni novi oblik” sam samo htjela isprobati kako leže u ruci.

wish brushes

Nisam sigurna za što su točno preporučeni, no prvi s lijeva koristim za blendanje korektora, drugi mi je za konture, a treći (mislim da se preporuča za ruževe) koristim za highlighter.

wish brushes closer

Za ovu cijenu sam se zbilja iznenadila činjenicom da ih koristim. Dakle, to nisu oni kistovi koje apsolutno morate imati, ali ne vjerujem da ćete dobiti bolje za jedan dolar :’D. Što se tiče dlačica – prilikom pranja niti jedna nije ispala, a nisam primijetila da se tekući proizvodi jako love na njih (da ih bude nemoguće oprati). Jako su zbijene dlačice te će na prvu djelovati vrlo oštro/grubo na kožu, no ukoliko nemate problem s time onda ćete uživati u djelotvornosti ovih kistića. Također, voljela bih napomenuti da odlično leže u ruci i da je ovaj oblik sasvim solidan.

Kist za korektor:

concealerburhs

Ovo je najveći od trojice koje posjedujem, a ja sam ga osobno, kako sam i navela, namijenila za korektor (ukoliko ne koristim spužvicu). Glava s dlačicama mu je veličine normalnog ljudskog palca, a dlačice su kružno postavljene – duže na vrhu, kraće uz krajeve.

Kist za konture:

contourbrush

Ovaj kist sam namijenila za konture, konkretno konture nosa i usnica. Vrlo je malen i tanak te omogućuje značajnu preciznost. Za konture lica ga ipak ne bih preporučila jer je ipak odviše malen i “nobody got time for that”.  Također je odličan za popunjavanje praznina od pudera koje spužvicom/kistom niste uspjeli doseći.

Kist za highlighter:

lipbrush

Iskreno, čini mi se da je ovaj kist namijenjen za ruževe, ali kako ne nanosim ruž kistovima sam mu pronašla drugu ulogu, konkretno za nanošenje highlightera. Volim njime nanositi highlighter ispod obrve, unutarnji kut oka, nos, na usnicu. Pokupi odličnu količinu proizvoda.

Dakle, kistovi s wisha – od mene definitivno plus, budimo realni, svi volimo proći odlično a za što jeftiniju svotu. Ukoliko ste taj tip osobe, bacite oko na ove kistove i ne očekujte ne znam kakvu kvalitetu već nešto što sasvim solidno može obaviti posao. 🙂


Kako vam se čine ovi kistovi? Jeste probali već kistove ovog oblika? Volite li više skuplje ili jeftine kistove?

Oglasi

Komentiraj

